02 May 2011





Angah jahat !  Tadi aku tengah tidur sambil dengar lagu . Hihi . Then tetibe setengah jam lepas tuh angah datang baring sebelah aku . Dhie kate mumy panggil kat bawah . Aku malas layan . Aku diam buad telinga pekak then tidur balik .


Okay niyh part paling aku benci . Dhie mengacau aku tidur sampai aku tak senang nak tidur . Hempap kaki atas badan lain . Ituh nye lain . Aku dah fed-up . Nak diikotkan aku nak jeah lempang muke dhie . Okay aku chill aa kan . Mampus aa nak buad apea . Lepas tuh makin terok aku dikacau . Aku geram aku bangun pukol dhie dengan teddy bear . Dhie kacau lagi . Ahhhh aku dah geram . Aku tarik rambut dhie then baring balik semula . After that dhie kacau lagi . Aku menjerit sampai kena marah dengan abang and ayah . Sioot betol . Then boleh ketawa kan aku . Perghhhhhhh !!


Serious aku mengantuk gila ! Bangun turun bawah tengok tv . Puas aku . HAHAHA !