24 May 2011



Bila perangai SETAN dah keluar, semua boleh jadikkan ? HAHAHA ! Ituh lhaa yang terjadi dekat aku berempat . Aku, Eyaa, Pieyka dgn Nabilla . Sumpah perangai SETAN keluar time exam . Hahaha . Macam siut jeah bak kata Nabilla . Aku duduk sebelah Eyaa . Hihi

Okay kertas exam depan mata but kitaorang still soleh berborak-2 mcm takdea exam . Then Pieyka dgn Nabilla kat belakang gelak mcm IBLIS . Hamikk kaw ! HAHAHA ! Time paper BI semua dok melekat dgn aku . Belakang, kanan kiri tengok aku . HAHA ! Si Hafiz lagi siut . Bulat-2 jawapan dgn aku . KAHKAH ! Paper 1 boleh tahan senang aa .

Paper 2 mak aihh . Susah gila ! Terpaksa share-2 jawapan dgn member yang lain :D . Jahatkan ? Sikit jeah ah . Time Cikgu Saiful lagi best . Oleh kerana aku pakai selipar bunga *bunga dah tanggal :P . Then lepas tuh Cikgu Saiful memperkotak-katikkan selipar tuh . Kata selipar Jamban! HAHAHA . Pinjam . Nak pakai buad pergi JAMBAN ? :D

Then time dapat paper Geo, aku and Eyaa berborak jeah . Macam bangang kan ? Padahal exam dah start tuh . HAHAHAA ! Aku lhaa yang memulakan . Heeeee :D . Kbaii ^^