09 May 2011




I don't know what will happen after this . Rasa makin banyak beban yang aku tanggung . Mungkin aku tak menangis depan kaw . Menangis dalam hati . Aku tahu kaw marah gila dekat aku . Aku tak face to face nak mintak maaf dengan kaw . Amuk tadi kaw dengan aku kan ? Okay nvm aku just diam and pandang tempat lain and aku pandang muka kaw bila perlu . Mungkin aku TAK SEDAR DIRI ! Rasa nya itu TITLE yang layak untuk aku kan ? Yes I know that . Aku memang tak nak cakap langsong tadi ! Berat mulot aku nak cakap . Better diam daripada niyh semua jadik terok . Aku tak nak bermusuh dengan kaw . Mungkin aku budak yang jenis tak BERTERIMA KASIH dengan kaw ? Aku malas nak cakap banyak . Aku nak diam jeah . Kalaw rasa nampak macam orang bodoh lantak lhaa . Kalaw rasa nak lempang aku suke hati lhaa . Aku memang salahkan ? Hurmmm :/