23 May 2011


Macam yang dah diberitahu . Hari niyh exam . I'm not very well today . Flu and also cough . It's pricking . Oh damn ! Jawab exam dlm keadaan yang sangat sadis . Okay then I tidur dalam kelas . I terdengar suara Syamim . He said " Weyh jgn kacau si Neena . Kang dia mengamuk aku tak tahu ea --' " . Then after that bile  I terbangun ada KUMBANG depan I ! Ya Allah . Terkejot gila sampai dada sesak and sukar bernafas . Menangis tak henti-2 . Batuk makin terok ! Untung Eyaa ada . Dia yang tolong I masa kat kelas . Thanks Syamim sebab kaw tahu perangai aku yang meroyan niyh . 


Then lepas tuh I dapat title baru kat kelas . GANGSTER . Takod tak, takod tak ? HAHA ! Lol . Si Zikri bagi title tuh kat aku sebab aku kat kelas jenis kuad ngamok and kuad gadoh . Mahu tak kena tumbuk dengan aku tadi . HAHA ! Serve your right, Dumb .