12 May 2011






Today is freakin day yang memang best gila ! HAHA . Kat school tadi masa KH cikgu suruh aku dengan Eya pergi amik penebuk kertas . Okay well bagi kunci bilik KH kat bawah tuh then blah ! Part niyh aku suka . Carik penebuk kertas tak jumpa . Aku dengan Eyaa apa lagi . Selongkar bilik tuh . Laci, peti ais, semua kita orang geledah . HAHA ! Nampak kerepek . Eyaa nak bedal kerepek tuh tapi awal-2 aku dah bagi nasihat . "Bak kata ustazah Atiek, kita jangan makan benda yang bukan milik kita . Nanti kita makan benda yang haram . Aku tak nak makan benda haram . Berdosa woooo ~" . Okay then terus tak jadik makan . And blah dengan begitunye ~

Rehat aku tak turun kantin . Dudok kat kelas TIDUR ! Memang rutin aku tiap-2 hari . HAHA . Kengkadang member kelas malas kejotkan sebab nanti aku sambong tidur balik . Buad penad jeah ! Hihi . Tadi kat sekolah baju aku kena dakwat pen . Tak tahu siapa punye kerja . Mahu tak mengamuk aku kat kelas tadi . Apit macam siaa . Dia kacau aku . Balik aku tarik baju dia then tarik rambut . After that dia tendang baju aku . CIKAI ! Aku kejar sampai nak terjatuh aku . HAHA !

Balik terus tengok tv . Tak bukak baju semua tuh . Then abang Amy siap-2 nak keluar . Cepad-2 aku mandi then ikot dia . Tengok wayang cerita KONGSI . Lu langsi, Lu mati . HAHA . Ayat tak boleh gerek lagi an agak-2 . Bhahahaha . Cerita best gila . Then before balik pergi karaoke . Dekat dengan wayang Kluang Mall . Yeayhhh ! Aku jeah manjang nyanyi . Semua lagu english aku sebat sampai licin ! *Erkkk . Nampak beno nipunye ~ . HAHA ! Lepas hantar member-2 abang aku tuh balik kat kereta senyap ! Aku termenung sengsorang . Layan perasaan agaknye ? Hoho . Terfikirkan ulang tahun kelahiran aku . Serious aku rasa birthday aku tahun niyh tak best macam tahun lepas . Tahun lepas dapat sambut dgn Qylaa . Tahun niyh ? Entah lhaa nak . Better diam jeah .

Mummy pulak langsong tak hiraukan aku . Marah-2 aku tak tentu pasal . Suruh itu suruh ini . Semua nak marah aku . Apa kerja aku kena buat . Okay fine korang macam CIKAI ! Aku fed-up aa sial ! Menyampah aku tengok . Kesah pulak aku . Adik-beradik tak adik-beradik . Tahu marah bila aku kurang ajar . Siapa yang ajar semua tuh / Fikir guna otak jangan guna kepale lutut ! Okay lhaa . Aku penat . Nak tidur . Byeee