21 June 2011


Assalamualaikum and a very good morning to all my teacher's . Erkkk -,- Sengal dah . HAHAH ! Kay today agak membosankan dekat sekolah . Errr - - " Bosan siut . Aku kat kelas manjang tidur . Kelas Sivik langsung tak belajar . Mean aku sorang ah tak belajar . 2masa kelas Sivik dan 2masa tuh jugak lhaa aku gunakan untuk tidur . Berbaloi-baloiiii ~ HAHAHA ! Mcm S**L :P

Then belah petang aku pergi sekolah dgn Eya, Pieyka, Nab and Syazeela . Teman Eya ada pertandingan Pentaque *aku tak tahu eja LOL . Haha ! . Then after that aku online kat sekolah . Sekolah aku dah maju siuuutttttt ~ Dah pasang Wi-Fi . Kahkahkah ! Mcm bangang . Bdk-2 pagi semua turun petang sebab nak online . Masing-2 bawak netbook . Kecuali aku bawak LAPTOP ! Brahhhhhhh ~
Then after that line lembab ! Erghhh . Gune broadband aku pown lembab *buad spare jeah . Hihi . Then masuk library . Then keluar . Arghhhhh ! Yang paling terok bila laptop aku bateri habis - -" Jahanam betol lhaa . Nasib baik bawak charge :D

After that haaa nak cerita niyh ! Ada budak form berape agak tak puas hati dgn aku SEBAB ! Niyh yang nak story niyh . Aku lepas jeah keluar dari Library terus pergi padang tgk Eyaa . Then laptop aku tak simpan dlm beg sebab berat . Yea aa kan . Laptop berat weyh . But aku memang suke kehulur-hilir dgn laptop aku niyh . Then bila aku lalu kat lorong sebelah surau aku dgr bdk cakap "ELEH NAK TAYANG LAPTOP LHAA TUH ."

Weyh CIBAI ! Aku susahkan engkau kea pukimak ?! Takkan ? So kaw tak payah nak cakap ituh inih or what ! Aku punye laptop suke hati aku lhaa nak tayang or what ? Oh mesti kaw takdea kan laptop kat rumah ? Alahai sumpah kesian GILA dgn kaw BODOH ! Aku atk kacau hidup kaw, so kaw pown tak payah kacaw hidup aku . My lie is simple kay . Orang tak kacaw aku so aku pown tak kacaw orang  !

With Eyaa <3