23 June 2011



Errrr -,- Saya sakit . Kay semalam saya sakit perot . Bukan sebab yang biasa org alami tuh but sakit perempuan . Grrr ~ Then tadi pagi selsema . Mcm nak demam but tak demam pown . Tak sihat still pergi sekolah . Before pergi sekolah saya online . Nak amik jadual kelas . Semalam Eyaa bagi . Lupe nak salin . Pagi tadi baru nak salin . Hihi . Then lepas tuh chat dgn pakwe kejab after that ada problem sikit . Kay saya memang terok sangatkan ? Saya tahu tuh :(


Tadi pagi pergi sekolah macam hapea ! Tak tentu arah jadiknye . Asyik terfikirkan pakwe saya jeah . Menangis ? Dah biasa . Takpeaa . Tapi awak saya bukan sengaja . Please lhaa percaya kat saya ? Okay saya tahu sangat . Saya jahat . Selalu tipu awak kan ? Selalu buad awak sakit hati dengan sikap saya . Time tuh saya tunggu awak . But awak tak online-2 pown . Iskkkkk :'(


Saya rindu awak . Saya mintak maaf . Kalaw awak tak maafkan saya, saya tak kesah . Sebab memang salah saya pown kan ? Hurmmm ~ Saya sayangkan awakkkkkk :'(