23 June 2011


Today dekat school ada kakak form 4 datang kelas aku . Jual apa benda entahkan untuk Hari Koperasi sekolah yang akan berlangsung pada hari Sabtu niyh *cehht ! format gila aa . Hihi :P . Then lepas tuh ada jual ice-cream lhaa . Muffin all of that lhaa . Look so nice kan ? HAHA !

Then pada mulanye aku taknak beli . After that aku tengok member-2 aku beli . Errrr -,- Aku pown beli lhaa dua . Eyaa belikan untuk aku . Aww aww ^^ Sayang nyah aku niyh haa :D Then aku beli dua . Satu untuk Qylaa and satu lagi untuk Eyaa . Aku belikan Eyaa bukan sebab dia dah belikan untuk aku but aku belikan untuk dia sebab selamanya niyh dia banyak tolong aku kan . Aku susah aku senang dia jeah yang paham :) 

Qylaa pulak ? Aku belikan dia sebab dia Specialll ~ Dup dap dup dap . Kihkih xD .. Then aku wish untuk Eyaa . "Sayang kau . Muahh :*" . Untuk Qylaa pulak " We're Besties " . Errrr -,- Sweetkan ? Tahuuu . Hikhik :D