11 February 2012

Hai assalamualaikum to all my lovelies reader =) Did you guys see my 'sad' photo at the up of it? Ya seriously, it's freakin' sad for me =(


I have a boyfriend. Ya you know. He's actually a kind young man, caring. For me now, he's everythings to me! Should I say in a simple words, we are actually "bergadoh" now! Ya he didn't want to meet me. Never call me, text me or what lhaa kan on me! Ya I keep waiting for him now. Seriously, it's killing me now with the situation like this. 


Some people talk to me it's better leave him now. Cause he like the retarded for me! Ya I did and I admit too sometimes he very retarded for me. And now, hubungan kitaorng just like tali yang bergantung and takdea anythings news lhaa kan. Okay faham tak? Bagus kalaw faham (Y)


Yang membuatkan aku makin geram, bila ajak jumpa nak settle bagai alasan bagik! Eh gua tak nangis atcelli cuma rasa geram sikit jeah. Kawan dia ajak jumpa, nah amik kaw dezuppppppp bawak motor macam nak pergi merempit! Yang aku kaw tinggalkan macam bukan awek. Okay aku faham kawan memang penting pown dalam life kita kan :')


Seriously kaw bagik macam alasan kat aku yang. Aku nak baik semula macam kaw dulue-2 tuh time kita kawan. Masa kawan tuh, kaw banyak nasihatkan aku kan? Okay serious rindu gilaaaa~ Time dulue gaduh manja-2 macam mintak sepak now aku rasa mintak nak sangat mintak penyepak ah sampai gaduh cenggini! Seminggu lebih kita gaduh. Aku bosan :'(


Abang, tak rindu kea kat sayang? *okay ayt untuk lu bro gua dah nangis niyh!* Serious niyh sayang cakap, org rindu gilaaaaa kat abang! Remember, abang pernah cakap tanak gaduh lagik or what but now gaduh lagik. Abang salahkan sayangkan? Serious gua nangis sebab lu derr! ARGHHHHHHHH :'(


That's what I wrote a message to him. Dia dah pilih tuh but ada gheti dia call msg aku balik bagai? Okay takpea aku sabar :')


Xoxo, Scha <3