20 February 2012

Hai and assalamualaikum to all my lovelies reader =) See the photo? Oh I'm so happy now. Feel loveeess :3


Sebenarnya lhaa kan, aku dah berbaik dengan Ajib!! Yeayyyyy!! XD. Gembira kepalangg. Memang happy gileww lhaa Mak Jemah kan. Hihi :D


Malam haritue jumpa dia kat depan rumah dia. Gahhhhh atcelli time tuh takod nak jumpa dia sebab ye ah buad salah kan tapi aku yang nak jumpa. Heeeee then lepastuh jumpa diam sekejab ah. Muka dia sikit tanak garang ah. Mencuka jeah muka. Aku pulak buad muka sedih sebab nak berbaikkan. Then lepastuh aku bersuara ah kan. 


Then cakap, cakap ,cakap, tetiba aku menangis! Dia tengokkan jeah aku nangis. Tapi sekejab jeah aku nangis sebab ada satu part tuh dia cakap pasal mati. Mestikan sedih bila dia cakap cenggitu dengan aku. Aku time tuh geram ah jugak dia cakap cenggitu rasa nak bagi pelempang sebijik but diam nangis. Gembenggggggg :'3


Then dia membebel dengan aku blah blah blah then baik ah! But muka still mencuka ah kan dengan aku. Aku diam jeah time tuh just cakap "Org nak baik dgn abanggg :(" . Oky tuh jeah ah. Hihi


Semalam chat dgn dia. Aku nampak dia on but konon malas ah kan layan pikir nanti dia tegor aku. Ghupenye tak! Aku yang tegor dia. Brrr =='


Then mulalah babak-2 sweet yang agak brutal sikit. Kah kah kah! Nak melawak bagai dengan aku. Heeeeeeeeee =D




Tahu tak maksud 'nak kena tapak'? Brrr =='

See? Chat semalam aku sempat print screen. Saja takodkan aku dengan begitu rupa.. Grrr -.-


Status tuh memang aku tujukan untuk dia pown. Terasa jugak dia akhirnya. Kah kah kah XD! Now memang aku tengah senang hati sebab dah berbaik dengan dia. Tanak lhaa nak oii gaduh lagik. Penat gilaaaa mcm nak mamfussssss~

Niyh aku tengah senang hati kerja makan jeah. Hahaha pelik betol. Tapi aku niyh senang tak senang, memang kerja makan jeah. KAH KAH KAH!! Maya cibet perli aku "Untunglah dah baik dgn Abg Sayang kan =P" . Memang jenis membontot perempuan tuh!! Hahaha

That's all for today. Mungkin tak berapa nak 'best' but aku dulik hape! :P Bye wassalam =)

Xoxo, Scha <3