12 February 2012

Hai assalamualaikum to all my lovelies reader =) It's already 'mornight' but I'm still can blogging and all. Hihi I have a story want to share here. Oh pathetic! ='(

Okay the story begin like this. Tadi petang, I went my neighbour birthday party. Oh ya then after that bila dah makan gini bagai aku keluar sat dok depan rumah jiran. Saje jeah aku keluar tengok luar bagai. Rasa menggedik sikit ah! Hihi. Then aku ternampak Boy naik motor dengan member-2 dia. Apa lagi, aku pown memanggil dia kemari kemari bagai. Nak settlekan masalah dia dengan Ellen. Yaaaaaaaaaa =D

Then after that Boy datang jumpa aku in front of my neighbour house. Then that time Boy tanya aku. "Eh niyh kita jumpa dekat dgn rumah Najib, dia tak bising ke? Dia tahu tak?". So then I say "Eh lantak lhaa. Tak kesahhh!!!" . Padahal dalam hati cakap "Oh God please. Mamfus kalaw Ajib nampakkk!!" .

Okay lepas dah borak bagai dengan Boy, I saw Najib! Ya Allah seriously aku rindu pakwe aku!! Time tuh rasa macam nak lari kat dia and peluk and nangis kuat-2! But aku pendam jeah semua tuh. Aku tahu dia nampak aku dengan Boy and dia just ignore kan aku. Tipu kalaw kata dia tak kenal dengan baju bola biru aku tuh. 

Dua kali kowd dia keluar masuk depan pagar rumah dia. Rumah dia dekat dgn rumah neighbour aku niyh. Then after that, aku just rasa sedih gila cause dia ignore kan aku! How could he do that on me huh?!! Memang memilukan betol.

I'm just like sekali pandang on him. Boy yang cakap dengan aku. Boy says like Najib tak nampak and tak pandang kat tempat kitaorg. Aku bila dengan Boy memang gelak jeah lhaa kerja aku! And that time aku gelak agak kuat sebab Boy buad lawak menda entah! Bla, bla, bla, bla!

That time, Najib with his mom playing ping pong. Then Najib memang tak hirau langsong ah pasal aku! Sedih ter amat lhaa sangat! Niyh first couple aku yang rajin gadoh, yang paling ah semua 'paling' kat dia ah! Meang sedih, sedih, sedih! Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Satu jeah permintaan aku kat Najib. Please! I want making up as before this. Tanak gaduh lagik woiiiiiiiii. Tolonglahhhhhhhhhhhhh okay =')

Xoxo, Scha <3