27 October 2010

24.october.2010 !

uwaaaaaaaaa

sumpa ! aku sedih gilea doe..hari nie memang hari malang dan hari aku sedih yang memang gilea babai ah..lepas aku balik dari bandar kluang,,aku pown online larh facebook then aku chat dengan kawan aku si shy razie nie..then tetibe tergerak hati aku nak bukak profile sorang mamat nie yang sememangnye??shut up!then aku pown bukak profile nye and tengok album photo..aku tak tahu nak cakap apea then aku terus menangis sampai terkedu-kedu aku dibuatnye..i saw a fhoto gurl and him that make me crying overdos..then aku mesej qyla suruh telepon aku and aku cerita dekat dia sampai menangis..ya allah..kenape boleh jadik macam nie sekali...aku tak tahu nak buad apea lagy..then harituh jugax aku make decision supaye off-kan dulue facebook tuh untuk sebulan..qylaa yang suggestkan tok aku supaye aku boleh tenangkan fikiran aku yang tengah bercelaru nie...lagi pown aku sekarang nie tengah exam tok final year..so aku kena buad semua nie demi kebaikan aku jugax..aku dah janji dengan qylaa nak off..dulue aku janji dengan dia benda yang same jugax then aku bukak gax facebook tuh..kalie nie aku betol betol off..untuk sebulan jea..then lepas sebulan aku akan onn balik facebook tuh...

-------------------------------------------------

25,october.2010 !

hari nie exam bahase melayu (BM) dengan kemahiran hidup ekonomi rumah tangge (KH ERT)..bm kertas 1 aku boleh jawab walaupown aku tyme tuh dalam keadaan tak sihat then aku banyak tidur dalam kelas berbanding jawab exam..hehe..aku memang ngantuk tyme tuh so aku tidur...cikgu kamal tak habis mengacau aku tengah tidur..nyirap jea an..geram betol aku..then bm kertas 2 pula entah apea yang aku jawab pown aku tak tahu..arahan tulis suruh buad ringkasan but aku pergi buad karangan pulak..hadoyy..memang masalah betol aku nie..memang nak kena marah jea kerja aku nie..bahagian c pulak pasal novel aku tak tahu langsung and main hentam jea jawapannye..memang tak tahu sebab tak bace buku..memang tuh larh balasannyekan..sabar sabar..cikgu kamal pulak tak habis habis lalu dekat depan meja aku..yea larhkan..aku tyme tuh tengah sakid and tak sehad..so macam biaselarh tugas cikgu cikgu tuh..haha..dia kate orang sakid kena lawat..tapi tyme tuh dia kate dia lupa bawak buah tangan..haha...orange and apple..haha..then aku jawab apea curlast bawak apple dengan orange..laen kali bawak strawberry..haha..dia kate strawberry cameron kea ataupown starawberry siam??aku jawab cameron ah..haha..then mule larh ceramah dia..hadoyy..makin pening aku..so aku tidur jea larh..kh agak senang larh so main sebat jea jawapan..hahaha..jahatnye aku nie..hoho :)

malam pulak aku dapat mesej dari wan...entah demam apea entah dia tuh tetibe mesej aku..dia kate dia rindu kat aku and tyme tuh dia boring..aku tak adea kredit sebab belum tambah nilai lagi..so aku reply mesej dia gune handphone abang aku..hehe..sebat kredit dia..haha..then tetibe jea tengah syok mesej dia bagy satu mesej berbunyik begini :=

-"scha dlu wan penah mntx couple kan dgn scha but tyme tuh kan wan adea gf..skunk nie wan da single scha mau x couple ngan wan??"

then aku terus tergamam and tak tahu nak buad apea tyme tuh..aku pown reply mesej dia..

~ ".law wan da betol2 single scha bole accept wan ."

-"aah .wan da betol2 single..huhu..betol kea nie??"

~".yea larh .egt scha memaen ea ."

- " ok syg ."

ya allah..tyme tuh aku tak bole nak terkate apea..selame nie dia tunggu aku selame 5bulan..then sekarang nie aku milik dia sahaje..hehe..dia tunggu aku mase aku still couple dengan ex aku lagi..wahhhh...hehe..aku tak perlu risau lagi sebab sekarang sudah adea orang yang akan jage aku..huhu..orang pertame yang aku beritahu pasal berita nie sudah tentu larh qylaa..hehe..betape terujanye aku..hehe..then aku cakap dengan dia yang betol betol dah boleh lupakan si dia tuh..and qylaa cakap yang aku should forget him and will never remeber him again..happy kan??hehe..aku suruh wan cepad cepad buad facebook..hehe..sebab dia tak adea facebook..alarhh...sedihkan..hehe..tak apea..dia kate dia akan buad account facebook secepad mungkin..iloveyouusomuch bie ❤ ..huhu..i will try love you like i can love si dia oke bie..huhu

----------------------------------------------

26.october.2010 !

hari nie dekad sekolah exam lagi..uwaaaaa :'( .exam agame and bahase inggeris (BI) .dah larh aku tak bace buku agame sebab buku teks aku dekad si pipah..hadoyyy..pipah asal kau rembat buku aku tak pulang bongok !hadoyyy..satu haram tajuk tak bace..then aku pown dengan muke selumber badak aku buad bodoh jea larh kan..sampai dekad sekolah aku carik pipah tak jumpe..so aku pown pergi buad bodoh..then lepas solat zuhur aku masok kelas..paper 1 bi senang jawab..paper 2 bi memang haram..aku nie cakap english pandai..but nak kalaw nak buad karangan memang susah..tapi pandai larh jugax aku buad karangan..memang tunggang terbalik aku mengarang ayat..hehe..rehat aku nampak si pipah and cepad cepad aku serbu dia..hahah...tapi sebelum rehat mesti solat dulue..semalam aku bace iqomat..perghh..memang happy..hehe..lepas dah jumpe dia semua aku mintak buku teks dia bawak but tak bawak turun..aku pown pergi makan..lepas tuh qylaa pulak saked perot...aku pergi teman dia then pipah pon bagi balik buku agame..sempat larh jugax aku bace buku tuh..tapi tak jugax..lepas dah habis rehat kertas exam agame menanti...ohhh TIDAKKKKKK !!!!!! sumpa aku takot gilea..dah larh soalan tyme ting.1 pown masok sekaly..haddoyyy...memang kiciwa lebih seyh aku nie..banyak larh jugax aku tak jawab..haha..part nie memang aku benci gilea..cikgu kamal jage kelas aku..huh..memang habis budak budak kelas aku dikacaunye..kertas exam sibuk jea dia nak tengok..dia pown banyak tidur kat kelas..haha..aku dengan kawan kawan aku yang laen gelak jea an..tyme dia tengah tidur ramai budak budak mintak jawapan kat budak budak laen..haha..aku pon same jugax..mintak jawapan kat mak lampir then mak lampir tak dengar aku cakap apea..memang pekak badak noh hai..haha..mak lampir tuh nurul atikah..haha..aku panggil dia mak lampir..dia pulax panggil aku pontianak..sampai hati..haha..budak kat kelas panggil dia papan sebab dia memang kurus macam papan..but aku panggil dia laen sikit..hehe..



-----------------------------------------------



27.october.2010 !



hari nie aku tak pergi sekolah padahal tengah tyme exam pulax tuh..nanti aku boleh amex exam sekali lagi..aku kena jage anak kakaq aku tuh..dia kerja petang..mumy aku pulax balik kampong dengan bapak aku...entah adea apea entah dekad sanea..hurmmm..biar jea larh..tapi sekarang nie aku memang geram gilea sebab rumah aku nie dah macam kena kapal terbalik ..bersepah jea rumah aku nie..anak kakaq aku sepahkan..nanti bukan diaorang yang kena marah..aku jugak kena..aiyaaa...manyak pusing inie kepala taw..hahaa..pelat cine sikijab..wahahaha..bodoh larh hai..hurmmm..aku penat..asyik tulis jea..boleh mati taw..hahaha...hari nie nak diikotkan exam sains and geografi..subjek yang sememangnye aku tak suke...huh..kalau dalam kelas cikgu ajar geografi aku pasti tidur..haha..cikgu malaz nak layan so dia biarkan jea aku tidur..hehe