11 November 2010

SAKEDDDD !!!!!!!
tadi pagy pagy aku dahh bangon mandy..perghh..cham takk awal pulakk eak..tak pernah pernah bangon pagy then teros mandy..biase nyerhkan aku berangan dulue at sofa before mandy..nie tak sempat berangan aku teruss jea mandy..hehe..hari nie aku memang saked gilea..dari semalam doe..mungkin disebabkan aku datang bulan so memang saked larh...dahh lame aku tak kena..dah dekad 4bulan doe..last keluar bulan akhir bulan7 then mase puase and mase raye teross tak datang..bapak dia..macam takk lame larh pulakk eak..nie datang terus saked saked...dengan badan badan aku sekaly..ya allah..sabar jea larhkan..saked memang saked..nak buad macam manea kan..hurmmm :'(
tadi pergy klinik utama dekad dengan taman intan tuh..tak ramai so cepad larh balex kan..lagypown kalaw lame lame kat sane makin saked larh aku..act aku taknak pergy..nak dudok and tidurr jea kat rumah sebab penat and saked..aku pown pelik larh..aku tak buad apea apea but badan aku penat..huh..pelikkan ??! then mumy pown daftarkan name aku...dah blablabla aku pown dudok larh kat kerusi..tak lame lepas tuh name aku kena panggel..aku masok jea kat dalam bilik doktor tuh then lepas aku cakap saked aku semua tuh aku kena baring nak check perot aku takod adea masalahkan..then doktor kate nak scan or kena cucuk ?? kalaw scan nanti tahu larh apea sebab kan..then aku cakap nak cucuk..mule mule pikir aku tak mahu kena cucuk and scan..but aku pikir better cucuk then scan..haha..badan aku nie dahh kebal dengan cucuk cucuk nie semua..cewahhh..haha..dulue takod..sekarang nie siked jea perasaan takod tuh..heee :D
then kena cucuk..sampai sekarang saked lagy sebab nak bagy tahan saked jea kan..huh..kena cucuk at bontot..pale otak dia ! saked doee..perghhhh...memang sedap larh tadi mase aku cakap dengan mumy aku..haiyaaa ==' ..sabar jea larhkan..neena sabar oke..kaw nak cepad baek kan..soo sabar derr...hehe..doktor nak scan but aku tak mahu..haha..seumor hidop tak scan..cume pernah buad scan x-ray kat kepale mase aku exiden tuh..hehe..then lepas dah kena cucuk pown aku pown menahan kesakitan..haha..saked gilea weyh..then dah blablabla aku keluar mumy pulak tunggu dekad luar bilik doktor tuh..mumy pown cerita larh dekad doktor tuh sebab mumy kawan baek dengan doktor tuh dulue...doktor tuh adea anak sebaye dengan aku and dulue mumy aku yang mengajar anak doktor tuh mase sekolah agame..anak dia baek taw..dulue aku kawan dengan dia..memang baek sangat..tak silap aku name anak dia tuh faizah..act aku banyak dah lupe mase sekolah rendah dulue..hehe..mumy cakap macam macam dengan doktor tuh aku pwon diam jea kan menahan saked dibontot..haha ! minggu lepas aku pergy hospital..aku sekarang nie selalu saked perot...hurmm :(
then lepas dah habes borak tuh..mumy oke not ME ! haha..aku pwon cakap dekat mumy yang aku nie bukan kate saked perot tyme tuh, bontot pown same..siood jea kan..haha..tak apea..lepas tuh dapt surat cuty and ubat tahan saked and saked perot..huh..sampai aku saked but chill jea..haha..hidop mesty cool..takk gitu ewann ?? kaw jugakk yang cakap dengan aku kan...walau sedih walau apea apea sekaly pown hidop mesty cool and chill..jangan nak gelabah tak tentu pasal..haha..oke larh..aku penat plus plus lapar..lepas jea aku putoz dengan ieju aku asyik makan jea..haha..macam manea nak kuros neena oii kalaw kaw asyik makn 24hour hah ?? kaw kate nak kuros ?? lapan siodd kaw kuros..badan dahh macam anak gajah..bak kate jerry anak gajah pown kalah dengan aku..haha..siood kaw jeryy..nanti aku bagytahu teha makwe kaw..kahkah !
p/s : lets drink ice blended kiwi wif me..haha..my favorite..but i better choose chocolate than this one..HAHA !