08 December 2010

kenape semuanye jadik macam niyh ? he never trust me again . he called me LIED ! why this all happen so sudden . i really really don't want this happen to me . i make he mad at me . i'm really really fool about all of this . make wrong again . kaw sendiri tahu kan perangai dhie macam mane and kaw makin membuad dhie marah . memburukkan keadaan aa kaw niyh scha . erghh ! BODOH BODOH BODOH !!

aku tak tahu kenape dengan diri aku niyh . akhir akhir niyh aku merasekan diri aku sangat pelik . aku sekarang da banyak tak cakap . aku sendiri mengakuinye . tak banyak cakap . suke berdiam jea kat rumah . termenung jea . muke aku orang kate pucat lah apea larh . haishh ~ kenape larh dengan aku niyh . aku selalu pikir pasal maty . kalaw aku maty agak agaknye semua nak kea bacekan yassin untok aku . aku perangai da larh jahat . suke buad orang marah jea kat aku . aku rase nanti kalaw aku maty tak mungkin larh orang nak bacekan yassin untok aku . aku kat dunie niyh bukan baek pown . suke timbulkan masalah kat orang jea kan . hurmmm ~

sekarang niyh aku lebih banyak menanges dari ketawe tuh semua . menanges sehingga membuadkan mate aku bengkak . makan pown macam nak tak nak jea aku makan . ergh ! apea apea jea larh . shy saye sayang kat awak . awak tak sayang kat saye kea . saye selalu buad awak marah marah kan . mungkin saye tak bagoz untok awak . awak kate air mate penipu . mungkin saye just buad air mate kat webcam and kat facebook . but actually saye menanges betol betol sebab saye sayang kat awak . okay saye tahu awak memang tak sayang kat saye . it's fine . biarkan saye menanges seorang diri macam orang bodoe yang tak adea hala tujuan yang betol . semua orangkan suke membiarkan saye . tak apea larh . saye dah biase . awak kan baru lagykan dengan saye . kadang kadang adea gurl chat kat facebook awak, saye agak jealous larh jugak tapi saye cube buang perasaan jealous tuh . cause saye tahu ituh semua kawan kawan awak kan ? hurmmm :(

aku sekarang da tak adea mood da nak onlinee facebook and update blog . macam macam larh . macam da penad . okay i think i should stop my blog at here . okay guys . now my entries become a very very bored entries in this world . okay i admit all of it . hurmmm . dunno what should i do . wasting my tyme unlyy . i want my privacy starting rite now . arghhh . this is all of my privacy . why i telling with you guys . stress .ergh damn ! okay . next tyme i update blog . byebye guys . :(

with love,
scha adinda ~