04 December 2010

saked ? what's wrong with me . aku selalu saked saked . malam tadi aku nak tidur pown susa cause aku batok batok . and bile aku batok dada aku saked . it mean bahagian bawah paru paru . aku tak tahu apea but seriuslly saked sangat . then bangon pagi badan aku semua saked saked . arghhh !! kenape dengan aku niyh. dari dulue sampai sekarang asyik saked . cause aku niyh mudah dapat penyakit . it senang aa nak saked saked semua niyh kan . aku nak normal . normal . kadang kadang kalaw aku pergy sekolah muke aku memang nampak pucat sangat sangat . macam dah nak maty pown adea . member aku sendiri cakap . muke pucat macam orang maty . perghhh seram sejuk aku dibuadnye .

aku takod nak pergy hospital . and tak suke . kadang kadang kalaw aku pergy hospital adea yang kenal muke aku cause selalu gak aa aku pergy hospital malam malam . aku selalu pergy hospital malam . pagy aku memang tak suke . sebab ramai . so better pergy malam . hurmmm . tadi cakap dengan mumy . serius memang saked sangat sangat . tuhan jea larh tahu but aku tahan jea kan . aku tahan selagi aku mampu nak . actually aku sendiri tak tahu aku saked apea . kalaw jumpe dokter, dokter akan cakap bende yang same . " alarhh saked perot biase jea . nanti saye bagy ubat tahan saked awak makan oke and blablablabla ! " tuh jea larh . kadang kadang aku geram jugakkan . cek ala kadar jea . eee memang makan gaji bute jea dokter kat hospital tuh . tapi tak apea aa kan . cek gitu gitu jea . kadang kadangkan dapat gak aa aku makan dengan suntikan semua tuh . arghhhh !! chill chill . hari tuh hampir hampir aku jadik suspek demam denggi . kena masuk air . tapi dalam keadaan saked saked macam tuh aku sempat lagy call mesej qylaa . gerett tak ?? bhahahaha . punyea larh bangang aku tyme tuh .

serius aku dah tak tahan aa . saked teramat sangat . aku ajak mumy pergy cek or maybe scan sekaly atau mungkin mendapat suntikan yang istimewa dari dokter ?? arghhhh saked teramat sangat . aku harap entries kali niyh shy tak bace cause aku tak nak dhie risau pasal aku . dhie selalu sangat risau kan aku . mungkin kowd ?? hurmmm . aku tak nak dhie risau kan aku lagy . kesian kat dhie . aku susa kan hidup dhie . kenape larh aku niyh . selalu susa kan orang . cukup larh aku susa kan family aku . aku tak nak susa kan dhie pulak . entah larh . aku tak tahu sampai bile aku macam niyh . aku harap sangat nanti bilea dah scan aku bole tahu aku saked apea . or maybe ianye cume saked biase ituh aku tak pedulik . yang aku pedulik sangat sekarang niyh aku dah tak nak saked lagy ! tak nak ! hari hari adea jea yang tak kena dengan aku niyh . hurmmmm :'(