12 January 2011


AKU SAKED !


okay today really aku saked larh you guys . demam, selsema, mengigil gigil taw . niyh pown type tergagap gagap . menyampah pown adea . hurmmm :(

tadi pagy, dalam pukol 4 macam tuh aku terjage then terus lari masuk toilet . batok gilea gilea larh weyh . mmg tak tahan . then mcm nak muntah pown adea tapi tak boleh pulak nak muntah . geram pown adea gak but aku malaz larh nak pakse sangat nanti terok pulak jadinye . then pukol 6.15 baru bangon tuh pown aku still batok batok and kakaq aku cakap " huh ! mule larh dhie nak buad buad saked . "


bangon lambat . selalu pukol 6 dah bangon . maybe hari niyh really saked kowd . before mandi aku suruh mak aku panaskan air . sebab sejuk gilea larh doe . then lepas mandi jea aku mengigil gigil sampaikan aku terdudok sekejab sebab badan aku dah tak bole tahan lagy . mmg sejuk gilea . mak aku tgh sidai baju kat luar . najmie tgk jea aku mengigil . rase macam nak tumbang pown adea but aku cube kuadkan semangat . aku mmg tak suke if org ckp aku pura pura saked padahal tyme tuh aku dah saked gilea sampaikan mcm nak maty pown adea .


hari niyh abg aku hantar pergy sekolah on the way pergy kerja sekaly . dhie lambat pergy kerja seba aku . then lepas tuh aku tgk jam pukol 6.45 pagy . aku tgu larh qylaa . biasenye dhie dah sampai dulue dari aku . then aku tunggu larh dhie . pukol 7 baru sampai . hush ~ lame gilea but aku tak kesah larh . hehe . lepas tuh qylaa ngadu kate kepale dhie saked . oh okay aku just dgr jea larh kan ckp dhie . aku tak bagy tahu kat dhie yang tyme tuh aku tengah pening kepale jugak same dgn dhie . juts bagytahu yang pagy tadi aku mengigil gilea gilea . lepas tuh adea perhimpunan sekejab . nak umumkan hari rabu pakai baju ituh iniyh and blablabla . aku dah larh tgh saked tyme tuh . mmg sejuk gilea larh tadi pagy .


then masok kelas haram aku belajar . buad kerja sejarah siked then lepas tuh aku tidur . banyak jugak larh kerja aku tak buad . dlm kelas tadi biha yang jage aku . kira nye budak budak perempuan kat kelas tuh jage aku . but biha larh lebih jage aku sebab dhie kan dudok sebelah aku . thanks biha cause kaw jage aku . nanti tyme kaw saked aku pulak ea jage kaw . kat kelas tadi mmg sejuk gilea sampai tak hingat doe . tanye biha tak sejuk kea ? then dhie kate tak sejuk pown . perghhh ! dalam kelas tuh aku sorg jea demam . sampai chekgu panggel nak bagi markah untok buku headcount aku and aku dgn selambe mencangkung kat sebelah kerusi chekgu . budak budak kat kelas tgk aku then dhieorg ketawe . aku pedulik hape ! mmg dah sejuk gilea aa doe . then pergy call mumy aku suruh amek pukol 1 .


okay masok kelas BI subject . aku habeskan larh jugak subject BI tuh . lagy pown lepas habes jea teros balek kan . tapi aku sorang jea larh yang balek . yang laen tuh semua sambong untok kelas koku . jumpe chekgu nak amek surat keluar sekolah . perghh ! mmg leceh gilea aa . aku da naek menyirap pown adea . dah larh aku pening tyme tuh . makin pening larh disebabkan kena jalan satu sekolah tuh carik chekgu yang bertugas nak uruskan pelajar keluar masok sekolah niyh . then call mumy aku suruh datang . finally kakaq aku yang datang amek aku . balek jea kena ngomel (bahasa indon tuh . in malay BEBEL !) dgn kakaq aku sebab malam late tidur . that's why pagy kepale pening . and dah larh tyme tuh aku saked kepale . makin saked bile dgr kakaq aku ngomel kat aku . geram larh siuud !


balek terus tidur ~~ sampai ke petang . really penad PLUS saked tahap nak maty pown adea . PERGHH !! okay bye .