22 January 2011


oh guys i miss you a lot . one week i'm not onlinee that because my lappy problem and terpakse hantrar kedai . OHMYGOD ! OH MY GUCCI ! OHMYPRADA ! . grrrrrrr =.=


now my lappy dah okay so thank to org kedai yang dah membaiki my lappy niyh . hehe . then kena repair ituh iniyh and segala macam . so ?! and bayaran repair lappy niyh agak mahal lhaa jugakkan . membebel lhaa gak abang aku tuh but macam biasa aa kan . aku buad bodoh jea janji laptop aku dah boleh gune .


okay the total pay you know berapa ?! oh god . mahal gilea . but maybe cukop untok aku shopping sehari . haha . nak masok RM400 aa jugak kan . mahal tak mahal tak ?! haha . okay never mind lhaa kan . abg aku dop membebel and aku malaz gilea nak layan . ecehhh !


next week dapat kasot baru ! we huuuuu !! okay actually sandal lhaa . haha . abang aku nak beli kan . so tunggu jea lhaa kan . siapa suroh tunjok tunjok sandal baru depan aku . kan aku dah mintak suroh belikan . naseb baek lhaa dia okay jea . tak marah . okay dhie akan beli kan . betape gembira nye hati aku niyh . dia beli sandal baru taw . ishhh T^T . cantekk  aku pown nak jugak . next month lhaa . sorry . hehe . bulan dua nanti dapatlhaa sandal baru . dah gaji . kahkahkah

if can lhaa kan . haha . nak beli baju baru . aww aww <3 . suke nyee . haha . dah stop menyah nyah . hehe . oh god ! one week without my lappy it just like ONE YEAR ! . suffer you know ?! haha . okay lhaa bye . muah muah :*