13 March 2011

ASSALAMUALAIKUMMM,

i think dah dekad sebulan lebih tak update blog kan ? rase rindu sangat dengan blog niyh . actually sepanjang sebulan lebih scha tak update blog niyh banyak yang terjadik dekad scha . banyak yang berlaku . laptop scha problem . so tak bole lhaa onlinee . perkara yang membuat scha tak akan lupakan seumur hidup scha .

aku lalui hari hari yang sukar . aku terpakse melepaskan cinta aku . bukan aku yang mintak semua tuh jadik kat aku . walaupun aku dah ada yang baru tapi aku merasekan seolah olah aku menipu diri aku sendiri . setiap malam aku menangis teringatkan kau . kaw fikir tak semua tuh capital S !? aku sayang kaw sampai sekarang . setiap kali aku nampak kaw kat sekolah mata aku saked and benci gilea !! tapi hati aku kate yang aku sayang kat engkau . aku try unruk lupekan engkau . hurmmmm

now aku dah jumpe yang baru . MUHAMAD AHRUL RASHID ! he's mine . but semenjak aku putoz dengan capital S niyh rezeki aku untok berkawan dengan ramai lelaki semakin mencurah curah . wahhhhhh . macam air terjun . pantang siked keluar bandar dengan afifah . adea jea nak berkenalan . aku pown dah naek fed-up ! geram derrr . bukan nak menunjuk nunjuk yang aku kawan dengan ramai lelaki tapi aku cume nak memberi tahu sahaja kan . tak salah pown .

aku jumpe dengan asyied niyh mase tuh dekad kluang parade . ya allahhhh !! budak tuh jatuh depan aku and afifah . haha ! kelakar gilea . aku dah lhaa time tuh agak sexy lhaa jugakkan . haha . sengal gilea lhaa aku cakap . but cover cover siked . maluuuuuu . wahahahhaa

then selepas tuh aku nampak asyied . handsome doe . lagi handsome dari ex aku . haha . semua cakapkan . aku rilex jea . malaz plak nak gebang an . hehe . then lepas tuh dhie mintak number fone aku . dengan penuh keyakinan aku bagi jea lhaa number aku . okay we all pown kenal kenal . normal laa kan . dhie lhaa rajen call aku . aku kredit kering . OPSSS !! sorry . hehe . then selepas tuh malam jumaat dhie call aku . dah lhaa aku tengah tidur time tuh . aku pown layan jea lhaa . aku gelak gelak dengan dhie . buad lawak yang sememang nye bodoh ! haha . and then dhie mintak couple . rase terlalu baru kami berkenalan . then lepas tuh aku pown couple dengan dhie . niyh masok yang kea 3 hari couple . wahhhh . so sweet .

jumaat tuh aku pergi bandar jumpe dhie . handsome gak eak pakwe baru aku niyh . haha . but aku tak nak bangga sangat lhaa kan . biasa jea . hehe . muka putih . tinggi siked dari aku . kurus . luaran dhie adea ciri ciri idaman aku . but hati dhie tak taw lhaa macam mane . hehe . tapi aku ? gendud ! pendek ! tak berape putih ! eee rase rendah diri aku niyh . haha .

tapi aku akan cuba sayang dhie . harap aku dengan dhie lame lhaa kan . doakan untok kami berdue . huhu . okay lhaa . nak pergy kenduri rumah jiran sebelah . saye kena jadik penyanyi . walaupown suara tak semerdu siti nurhaliza, tapi saye peduli apea . nak kritik apea kritik lhaa . tak heran . huhu . okay lhaa . byeee ..

WASSALAMMM ~~~

love kiss :*
SCHA ADINDA