29 April 2011



I'm too much tension today's !

Hari niyh banyak yang terjadi kat aku . Fikiran aku makin tak tentu arah . Kepale saked ! Aku dah tak tahan nak tanggung semua niyh . Rase macam nak mati ! Aku terlalu fikirkan banyak benda . Hari-2 aku kena lalui benda yang sama .


School . Gadoh ! Tadi cakap dgn mummy nak pindah sekolah . Menanges-2 aku cakap kat mummy . But mummy ? Endah tak endah . SH*T ! Then tadi Skype dengan yang tersayang . Buad Video Call . Then tetibe entah tak tahu apeahal dengan aku niyh, aku End Call video ! What sh*t lhaa !


Aku mungkin dah GILA ! Dengan perangai aku yang makin hari makin tak tentu arah . Silap hari bulan aku kena masok Tanjung lhaa niyh . Kenape dengan aku niyh hah ?! Look what have you done to him ? Dhie dah fed-up dengan perangai kaw ! Bagos Schaleesa ! Kaw buad makin ramai yang benci dekat engkau !


Aku tak tahu kenape today adalah hari yang berat untok aku . Semakin hari adea jeah bala datang kat aku . Aku rase macam dah tak kuad dah semua niyh . Maaf kalaw ayat jiwang tapi ini yang aku rasekan . Aku selalu simpan sesuatu kat diri niyh sampai aku dah tak boleh nak simpan lagi ! Aku simpan semua perkara-2 yang penting dalam hidup aku . Yang aku takkan beritahu kat sesiapa . Termasuk boyfie aku sendiri .


Aku tahu . Didalam setiap perhubungan mesti adea kejujuran kan ? Tapi aku ? Aku tipu diri sendiri . Aku tipu orang sekeliling aku . Aku sendiri tak paham dengan diri aku niyh . Okay better I died daripada terus menerus macam niyh . Aku dah buntu !

P/S : Bie I'm so so so sorry dengan apea yang I dah lakukan kat you . I tak tahu apea yang dah jadik dengan diri I niyh . Makin tak terkawal sikap I . Sorry . Tak bermaksud dan tak berniat nak buad macam tuh kat Bie . But pleaseeee ~~ Jangan tinggalkan I sebab I terlalu mencintai Bie . I sayang sangat kat you . I'm begging ! Pleaseeeee :'(