30 June 2011


Guys I'm crying right now . Iskkkkk :'( I'm too much miss him . And I can't lied it anymore . It just make me suffer only when I'm must waiting him until I'm sleepy . And when I'm online it back I saw my notification that full with his face . And now I'm deactive my FB ! Damnnn . What a stupid idea hah ? Dia ada kata yang dia dah bored dgn FB niyh . But I don't know what should I do . I know he's busy . Always busy and don't have time to spend with me anymore . Agak terasa lhaa jugakkan . So I make decision untuk deactive FB tuh . Hurmmm :(

Even I deactive my FB, I still bukak dia punye FB . Hurmmm . Nak tengok muke dia . Rinduuu sangatt . Bila baca balik chat kitaorg dulue-2 best sangat . I miss that time . I miss the way that he call me GEMOK, BUNTAL, MONTEL, SAYANG, GENDUD and lain-2 tuh lhaa . Really miss him so fucking damn much !!! I don't know what should I do right now ?! Miss his voice . I miss him when he say that he also miss me to . Miss him when he say "Nanokkkkkk !!" . That time sure lhaa I gelakkan ? :)

Miss him . I miss him . Bila I online, dia off . And bila I off, dia pulak online . Okay ! Memang lhaa tuh adil kowd bagi dia but tak adil bagi I cause I rindu diaaaaaaa . Rindu nak Wall To Wall dgn dia . Rindu nak panggil dia dgn sebutan "YAYONG" . Rindu dia bila dia touching . Rindu dia bila dia marah . Rindu dia bila dia marah kat I sebab I tak makan ubat time sakit dulue-2 . DAMN ! DAMN ! DAMN ! I'm too much misssss himm !! Rasa mcm nak mati jeah kalaw terus menurus jadik cenggini :'(

Awak kalaw awak bace saya nak awak tahu saya rindu awak gila-2 ! Saya risaukan awak . Saya taktahu keadaan awak sekarang niyh . I can't call you . But I tried to call you . You know what . Awak adalah orang bermakna dalam hidup saya ! Awak lhaa yang paling saya sayang sekaran niyh . Takdea siapa boleh position awak kat hati saya niyh . Saya risaukan awak . Risau sangar-2 ! Iskkk -,- Saya rindu awakkkkk :'(

I MISS YOU SO FUCKING DAMN MUCHHHHH !!!
:'(

*sumpah ! aku menangis masa update entriesssss . Mata aku bengkakkkk = ='