15 July 2011



Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 !

Hari niyh asal best sangat hah ? Kahkahkah . Dah dekat 2bulan kowd tak tengok movie and tadi baru dapat tengok . Huhhhh --"
Okay hari niyh lepas balik sekolah nampak abang aku siap-2 dah handsome-2 nak keluar . Aku dgn selambe tanye aa dia kan, 

Aku : Bang ! Kaw nak pergi mana weyh -,- ?
Abang : Aku nak keluar tengok wayang .
Aku : Eh eh ! Aku nak ikottttttt !! :DD
Abang : Haa cepad lhaa siap sane .
Aku : Aku belum mandi ah ! Tunggu aa kejabbbbb !!!
Abang : Yea lhaa . Cepad ah mandi sanee . Lambat dah niyhh .
Aku : Grrrr ==' Kay-2 . Tunggu aku taw :D
Abang : Yeaa cepadd lhaa --"

Then lepas dah siap mandi aku main capai jeah kan baju apa . Pakai makeup semua dalam kereta . Tak sempattt !! Tudung tuh main tarik mana sempat . Hahaha ! Gelabah gila aa . Then lepas tuh tengok movie Harry Potter  . Memang best ah kan . Lagi-2 bila 3D . Dapat spek khas untuk 3D . Aku punye aa jakun sengal buad main benda alah tuh . Sumpah weyh sengal nak mampus ! Abang aku dah malas nak layan . Hihihi

Dapat call dari mummy suruh balik cepad sebab bapak aku ajak pergi Pantai Minyak Beku kat BP . Perjalanan mengambil masa 1jam lebih and bila sampai sana tak sampai 10minit terus balik ! -,- Tahu tak aku dapat apa ? Aku dapat penat, dapat lapar ! Dah lhaa balik sekolah tak makan sebab nak cepad . Then lepas tuh sampai BP tak makan . Punye lhaa kebulur mcm anak badak, aku dah merenggek dgn mak aku . Mak aku pening kepale layan aku niyh hah ! Bapak aku jgn ckp aa . Dia malas nak layan . Huahahahaha :PP

Then before balik pergi makan . Tak kenyang jugak weyh ! Makan dengan setan mmg mcm tuh . Nampak dua budak . Pieyka dgn Nabilla makan kat tempat same aku makan . Haha . Berborak bagai nak rak . Hurrrrr ~

Then what ? Balik aa apa lagi . Penat bodok ! Sumpah part pergi BP tuh mmg suwey ! Taknak pergi lagi . Wekkkkkkk :PPP

Oh btw before terlupekan, Harry Potter yang last niyh memang best gila ! Aku suruh abang aku beli CD dia pulak . Nak tengok lagi sebab best weyhhh ! Rasa tak puas tengok movie tuh . Fuhhhh ~ Besttttttttttttttttttttttttt