10 July 2011



Now I rarely online . STUDY STUDY STUDY ! Aku dah malas nak fikir benda yang sememangnye akan membuad hidup aku tak tenang . Aku nak tumpukan pelajaran aku tuh dulue . Bab-2 lain semua niyh aku ketepikan dulue . Next month nak trial . Aku taknak buad family aku risau especially mummy ! Dia org yg terpenting dalam hidup aku . And aku nak buad mummy bangga even tuh hanya exam trial jeah . Hurmm . Lepas niyh kehidupan harian aku akan tertumpu pada BUKU sahaja ! Bukan MUKABUKU tapi BUKU ! And every weekend pergi library baca buku . And aku sememangnye suke baca buku . Hobi dari kecik . But orang tak nampak sangat benda tuh dekat diri aku sebab aku taknak tunjukkan . Dari kecik lagi . Minat membaca . Minat untuk tahu segala apa yang ada didunia . Aku lebih berminat untuk membaca buku tentang dunia . Tentang Tuhan . Huhh . And aku nak buad yg terBAIK untuk exam kali niyh . PMR adalah segalanya . Aku kalaw boleh nak masuk asrama tahun depan . InsyaAllah kalaw ada rezeki adalah kowd peluang nak masuk asrama . Mudah-mudahan . Aminnnn ~