29 July 2011

Tadi pagi kat sekolah ada buad program Lambaian Kaabah . Ada ceramah dari Tabung Haji . And well aku sememangnye nak pergi sama kan join budak-2 form4 and form5 . Pada mulanya kitaorg tak boleh join diaorg sebab kitaorg form3 . Hoho . Then cikgu Amin dtg kelas kitaorg suruh turun dewan . Ikot join sekali penuhkan dewan tuh . Aku punye happyy and exited terus dezupp masuk dewan . Hokhok


Kay then before that sebelum masuk ke kelas aku dah nampak dah replika Kaabah kat padang . Can't believe that I can see infront of my eyes of that . Even replika tapi rasa mcm bebetul . Huhaaa ~ Kay then ada ceramah semua tuh . Dapat risalah dari cikgu . Doa-2 semasa kita di Makkah nanti . Then mulalah perjalanan kita untuk menunaikan ibadah Hajj *kt padang jeah kowd :P


Lepas tuh baca talbiah, doa, niat semasa diMakkah . Dapat tawaf dekat replika Kaabah tuh . Berebut kutip batu untuk dilontar kan ~ Dush dush ! Yeahhhh ! Aku siap main-2 lagi kat tengah padang tuh . 4jam weyhh ~ Lama tak lama tak ? Pffffttt - -|


Kay then kan lepas tuh lari-2 anak antara bukit Safa & Marwah . 7times kay ! Memey penat . Kaki aku tunggu masa nak tercobotttttt ~ Hihi . Then penat peluh bagai ! Siaa -,- Then lepas tuh aku stay kat surau sengsorang . Panasss ~ Baju aku lencun sebab peluh . Memang selekehh :PP


Then hari niyh tak rehat dgn Qylaa . Aku pagi beli roti kat Cik Nab . Tak termakan sebab dah kenyang kan cikgu sediakan makan . Hishhhhh kesian dia . Lepas habis tuh semua aku terus angkat beg pergi kelas dia amik makanan aku . Dia tengah belajar . Dah dua hari tak rehat sesame . Aku ada story nak cerita dgn dia . Hoiyoooo ~ Besuk harap-2 dpt rehat sesame dgn dia :) Aminnnn

 Teruja sgt buad announcement kt FB sampai salah type jadi HAJAR -,- !
Jaoh beza ejaan ayat . Sedih aku . 
Kuikui :P
Are you sure that you've got that title of Hajah, Schaleesa ?
Haha

Okay see betape teruja untuk menjadi seorang HAJAH siap salah type lagi kan ? Huahuahua ! Nvm lhaa . Silap eja jeah kowd . Huhu . Btw aku seronok sangat sebab dapat mengikuti program yg dianjurkan oleh Tabung Haji niyh . Act program niyh tok candidate SPM this year and also for next year . Hope they guys dapat belajar kan . And and btw aku berharap sesangat satu hari nanti aku dapat jejakkan kaki kau ke Tanah Suci Makkah . Ya Allah . Itu lah rumah Allah yang paling suci di alam semesta ini . Teringin sesangat since aku darjah5 . Hihi . 

Kbaii . Just only that for today . Later later I update lagi . Kihkihkih

Xoxo, Scha <3