16 August 2011

Trial oh trial ! Sejak trial dah start niyh, aku asyik tidur dengan buku jeah -,- Believe it or not ! Nak study punye pasal ! Today paper English 1 & 2 . So then for sure I failed . Tawakal jeah lhaa kan . Also with Geografi . Really difficult but I try my best . Paper 2 section A essay I'm not finish it up ! Really the sad one . Aku lemah bab buad essay English ! BM too . Alarhhhhhh ~ Satu perenggan setengah jeah ? Nak bawak mana tuh result ? Hadoiiii --" Fikiran memang melayan gila aa . Nak buad essay jangan ingat lhaa senangkan ? So then now aku fikirkan perasaan Teacher Shamsiah . Dia yang beria-ia supaya essay aku lulus . Ya Allah ~ Aku pasti dah mengecewakan dia kan ? Serious babe ! Rasa macam down gila sekarang niyh . Hadoiiii --" Harap-2 English lulus . Tawakal ~ :'(

Xoxo, Scha <3