12 August 2011

"Weyh, dia sakit lhaa . Jangan kacau dia ."
Tuh lhaa kata-2 yang aku dengar dari kawan aku selepas Zikri sergah aku dalam kelas ketika aku sedang sakit . Tadi kat kelas aku tak berape nak okay sangat . Mula-2 masuk sekolah happy then time masuk kelas aku terus mcm lemah . Don't know why . That time aku tengah tidur . Kepale aku sakit . Erghhhh .

Then lepas dia sergah aku, aku terus tersedar then peluk Eya . Sambil nangis-2 and tahan nafas ! Betape sakitnya dada aku and aku terus menahan dengan linangan air mata . Ya Allah . Masa tuh aku tak boleh nak fikir apa . Just menangis and menangis and menangis ! Teacher Shamsiah suruh aku baring then tarik nafas perlahan-2 mcm orang biasa sakit tuh kan . Then aku baring tarik nafas perlahan-2 sambil menangis . Memang sakit . Allah jeah lhaa yang tahu . Then Ellen datang kat tempat aku tanya keadaan aku time tuh . I'm just say that I'm not well that time . So then dia beredar dari tempat aku and aku turun untuk menunaikan solat Dhuha . 

Sakit memang sakit tapi aku kena tahan . Besuk dah exam . But pelajar Melayu belum start lagi exam . Pelajar Melayu start hari Isnin . Then naik kelas budak-2 tanya aku "Eh kaw kenape tadi ? Dah nak mampos ea ?!" . Macam biasa aku hanya balas dengan senyuman . Tapi disebalik senyuman aku menahan kesakitan . Nvm . Bersabar selagi boleh bersabar, Nea :')

Xoxo, Scha <3