19 September 2011

Hai fellas ! Okay today I wanna story about school . And yesss !! My story today agak BERBANGGA sedikit . Sikit jeah Jahh oii ~ Menyampah -.-


Mcm niyh cerita . Masa tadi pagi kelas KH tengah sedap aku main gila dengan budak-2 niyh, then tetiba teacher Morsiah masuk bengkel . Haaaa ! Dia punya muka tanya soklan . Budak perempuan dlm kelas ada 6 org jeah . Sumpah best dengan aku yang gila, cikgu Norani dah faham perangai aku malas melayan ah ! Then teacher Morsiah pot pet pot pet speaking English . Perghhhhhh ~ Gua suka bhaii bab speaking-2 even speaking aku bukan habat mana pown . Layannnn ~ Then tadi aku dgn dia pot pet speaking yang member aku lain dok muka tercengang kan . HAHAHA ! Then tetiba cikgu Morsiah puji aku depan cikgu Norani . She said what taw "Eh you know what, this girl have a very good spoken in English . But she was a verryyyy LAZZZYYYYY !" . Kahkahkah ! Berdekah ketawa dalam bengkel . Mula ah cikgu Norani cakap aku pandai rajin tapi malas nak belajo ! Tahu tidur dalam kelas, berbual bagai . Hadoiiiiii ~ Peah kat sebelah dah ketawakan aku . Nak jeah aku siku kepala dia ! HAHAHA . Hari niyh dalam kelas, 2 subject aku tidur . 2 masa BM, 1 masa English . Sedap kaw sampai termimpi-2 putera raja minang aku . Gatal nak mampos ! Hahaha . Balik cikgu Kamelia hantarkan aku sampai rumah . Hamboiiiii ~ Bukan kaw benci dgn cikgu tuh kea weyh ? :P
Xoxo, Scha <3