14 October 2011

Semalam date berdua dengan Qylaa ! Whoaa best kan, Buncit ? Mueheheh plan nak pergi dengan Aimi and kakak dia then lepastuh tak jadik dah terpakse gerak dua orang jeah . Janj pukul 2 sekali amik kaw pukul 3 aku sampai Kluang Parade ! Haha mahu dia tak sampai dulu aa kat Kluang Parade . Then abang aku hantarkan aku bagi pakai phone dia . Muahhh phone baru sial aku pakai . Kah kah after that jalan Kluang Parade kejab ingat nak tengok movie tepat-2 pukul 3.30 ah tkjadik then melayan Qylaa main DayTona . Wakakak ! Baru aku tahu budak niyh minat main game token . Huahuahua






Lepastuh kitaorang karaoke kat Kluang Mall . 1jam semua lagu omputeh then 1lagu melayu 1lagu korea . Melayan Qylaa dengan lagu Korea . Hahah ! Makan kat Tako Hut . Plan nak makan Donut but rasa mcm muak pulak even memang favorite aku but makan ah kat Tako Hut . Okonomiyaki . Then lepas tuh balik semula main DayTona then balik ! Qylaa mencari scarf leher dengan scarf ikat rambut . Lawaaa ~ Aku pulak beli sepit rambut, dengan cincin ! Wahh besar kaw cincin . Anahhh pakai kaw gedabak tuh . HAHAHA !


Xoxo, Scha <3