11 November 2011

Aku pernah kehilangan orang aku sayang dulue . Aku ingat bila aku hilang orang aku sayang dulue, kaw akan sentiasa bersama aku . Rupanya TAK ! Kaw akan tinggalkan aku keseorangan pada tahun hadapan . Kaw akan pindah dari Kluang sebab kaw kena ikot ayah kaw transfer kerja kat JB . Hari-2 kita jumpa tapi bila aku balik sekolah aku tetap rindu kat kaw ! Aku memang sayang kaw gilaaa . Sumpah aku menangis bila kaw cakap macam tuh . Aku memang tak boleh terima . Saat-2 akhir kita bersekolah tapi ? Macam mana aku nak berhenti nangis ? Aku nak kaw selalu dengan aku . Nanti siapa nak teman aku pergi town ? Nanti aku nak ngadu dengan siapa pagi-2 kat sekolah kalaw aku ada problem ? Nanti siapa nak dengar ketawa aku kalaw aku buad lawak bodoh ? Dengan siapa ? Dengan siapa ? Aku tak boleh terima bila dengar kaw nak pindah . Memang menangis aku . Kaw tahu kan aku sayang gila dengan kaw . And aku tahu, tahun niyh aku memang banyak kali buad spoil dengan kaw . Kaw banyak kali sakit hati dengan perangai aku ! 5 tahun kita berkawan bagi aku tak puas nak bersama dengan kaw . Bila tengok balik gambar-2 lama, rasa macam best kan ? Hurmm just only a memories :'((


 Time niyh form 2 .
 Kita ada kerja kursus then kita buad kat MPK . 
 Hang out bulan 3 cuti seminggu . Paling bestttttt
 Lenjan pergi Kluang Mall lepas siap kerja .
 We're planing to make same hair . Rambut raya curl ! Tahun lepas Rebond . Sama-2 kita buatkan ? Tahun niyh tak sebab aku ada problem :(
 Raya tahun niyh sumpah awesome ! Kaw ada dgn aku . Mana aku pergi mesti kaw ikot . Aku sayang kawww !!!



Tahun niyh banyak kita laluikan ? Macam-2 benda jadik tapi kita still kawan . Aku takboleh terima kaw pindah . Even kita still boleh contact, tapi aku tanak semua tuh ! Aku tanak jauh-2 dgn kaw . Aku nak selalu dengan kaw :'(


Xoxo, Scha <3