23 November 2011

For me now, he's my lighter that can fill up my day and make my day more lightning . Whoaaaa jiwang siod . Kejab ! Aku takfaham apa aku tulis tuh . Ah lantak lhaa . Hehe tadi aku sempat gak telefon dia sebab dia suruh call . Yang paling buad aku geramkan, asyik aku jeah kena call dia . Stupid I said with him ! Lol ~ You guys know what, tadi masa mula-2 call dia macam tak happy sangat sebab aku geram 2days ago aku call dia tak angkat ! Message pown macam reti reply . Aduhhhhhh geram, geram . Then tadi last-2 minute tuh baru nak buad aku gelak tuh pown sebab anak sedare dia yang buad hal ! Hahahaha memang berdekah lhaa aku gelak kan . Theheeee ~ Then lepastuh kena marah sebab semalam keluar bandar takpakai tudung . Mulut aku jahat no bagitahu dia kan keluar tak pakai tudung . Dia kata 'AH ! TAKDEA ALASAN TAKNAK PAKAI TUDUNG . KAN ORANG PEREMPUAN KENA TUTUP AURAT . NAK AWAK KALAW SAYA KELUAR BANDAR PAKAI BOXER JEAH ? NAK TAK ?!' . Okay foine sayang kita dah marah ! Ekekeke . Okay lhaa aku malas cerita panjang leboooo ~ Aku memang suka story tergantung cenggini . Oh mannnn kbaii ><'


Love you, NH 


Xoxo, Scha <3