16 November 2011

Hey guys ! Dah dekat seminggu tak update blog kan ? Well I have a new story . Just like 3-4 days ago liddat . Hehe . 


Okay ! Last Saturday, ada kenduri kahwin kat rumah Fyah cause kakak dia kahwin . And also my neighbour . Well I pergi rumah Fyah jeah kowd ! Hehe then lepastuh carik baju cause be a flower girls at Fyah's house ! Hari Jumaat perg carik tak jumpa baju . Lol ><' Memang lhaa jumpa then nak beli but OH MY PRADA ! It's RM 180 . Oh nooo just like soooo hell you know . Well just tengok dalam hati kompem ah berkenan kan . Nvm then carik lagi baju ! Then tak berkenan . Okay lepastuh malam ingat nak pergi carik but abang aku keluar ! Dah tak beli nak nangis kowd . Lepas tuh pergi jumpa N . Hihi rindu kat N !!! 


Besuk pagi hari Sabtu bangun awal-2 pagi macam gila nak carik baju ! Gahhh then after that siap-2 pergi town dgn mummy pukul 8.40 A.M ! Lol apa kedai jeah seyh bukak . Macam gila kan ? Okay memang . Mummy dah ngeluh aku stillll jugak nak beli baju . Then carik-2 kitaorg beli kat Kluang Parade ! Well time masuk kedai tuh dekat 2 kali carik baju punya pasal . Balik naik taxi then balik rumah terus siap-2 salin baju baru pergi rumah Fyah ! Great :D


Well actually tak tahu rumah Fyah and after that call Iqaa bagitahu jalannye ! Ah senang ghupenye rumah si Fyah niyh . Hahahaha tergelak aku time tuh sebab rumah dia senang sangat . Okay then lepas tuh we girls pown menjalankan tugas sebagai Flower Girls . It look so suweeetttt  . Okay then mula lhaa bergambar bagai ! Phone aku jadik mangsa si Iqaa gila tuh . Wanny dgn Lala melayan jeah . Kalaw nak dikirakan, muka Iqaa bangla PENOH bagai phone aku ! Ah sudah . Kambing perangaii -.-





Memang best just like it will be my happy endings but actually it was not ! Haha ! Dapat call dari mummy . My neighbour buad kenduri kahwin and guess who comes over there ? It's AWIE WINGS ! Lol I'm just like 'Mummy are you serious ? Kidding right ?' . Perghhh memang gelabah babi time tuh . I want go back homeeeeeee !! I want to meet him . I ask Fyah 'Can you send me back home ?' . And for sure she can't ! No wayyyy . Call Maya suruh amik . Then after that mummy call kata Along nak amik ! Sibet . Nvm then balik tuh campak barang semua cas phone kejab sebab battery low kerja Iqaa dok snap bagai . Then after that keluar lhaa tengok Awie . Eh handsome nye diaaaa . Abang Hussien gitu kan . WAKAKAKAKA !

Then lepas tuh ada sorang lhaa kan mamat niyh . Ehem-2 ! Ngeeeeee macam handsome *tapi memang handsome pown . HAHA ! Dia mula-2 tuh tengok guaaa jeah kan *dah mula perasan :P . Then kan dia bawak turun camera . Kereta bapak tak mewah lhaa seyh ! Haha dia tangkap gambar budak-2 niyh ah kan dengan Awe dgn pengatin . Bodyguard Awie tuh semua . Then lepas tuh dia cakap dgn aku 'Eh bila turn kita nak tangkap gambar atas pelamin same-2 niyh ' . Aku dgn Awie apa lagi gelak jeah lhaa . HAHAHA ! Okay enough . Then mula lhaa sesi aku dgn Awie bergambar sesame . Ecehhhhh . Sebelum tuh aku nyanyi dulu ! Eh mana boleh tinggalkan adat menyanyi aku tuh . Hehe . Dah nyanyi lepastuh, bapak pengatin perempuan suruh aku nyanyi dgn Awie lagu da dgn Ziana ?! Hadoiiii lagu tuh tinggi bhaii boleh pulak suara niyh reach lagu tuh . Ah sudah AKU TANAK ! Okay foineee . 

Okay niyh last ah paling best ! Sebelum Awie balik dia salam lhaa dgn makcik-2 rewang tuh . Termasuk lhaa mak gua ! Nama mak aku Kalimah tapi aku selalu lhaa nganjing mak gua KAK LIMAH ! Hahahaha . Time dia nak balik tuh, aku jadik Dajal nak kenakan mak akuu  xD

Aku : Abang Awie ! Nak tahu tak mana satu Kak Limah ? 
Awie : Haa mana Kak Limah nye ? 
Aku : Tuhhh Kak Limah nye *sambil tunjuk mak aku :D
Awie : Oh bagus lhaa Kak Limah sekarang dah pakai tudung yea :D *semua dok gelakk ! . Kak Limah taknak balik keee ? 

*Time niyh semua gelak macam nak roboh khemah ! Acahh jeahh . Hahahahaha
Awie : Kak Limah, Hussien balik dulu lhaa yea . Assalamualaikum . 
Mummy : Hahahaha haa yea lhaa waalaikumusalam ..

Aduhhh tak tahan sial perut aku gelak . Untung mak aku tak marah kan . Hahahahaha ! Superb besttttttttt . Ahah rupa-2nya aku baru dapat tahu yang mamat dok asyik nak naik pelamin dgn aku tuh rupanya adik Awie sendiri ! Ahah and Awie tuh kenalan dgn pengatin lelaki si Jimmy tuh . Haaaa tuh yang Awie Wings datangggg . Yang penting they guys awesome and ada gambar gua yang penting ! Camera yang adik si Awie tuh pown ada kowd gambar aku . Okay dah jangan nak jakun sangat ! Gila lhaa . Hahahaha

 Abang Awie tough handsome kan ? Hahahaha
 Mamat sebelah gua niyh haa ! Hahahaha aku agak dia dah kahwin . Lalalala . Adik Awie kan ? :)
 Guna phone orang lain . Dia yang nak amik gambar aku . Dah aku layan jeah lhaa :P



Story ends here :) Bye !

Xoxo, Scha <3