18 November 2011

Saya bukan nak buad line 'panas' kat blog niyh tentang update blog-2 tuh semua ! Pasal kehidupan saya and all . Itu semua bukan tipu or what ! Tapi kebahagian ini saya minta . Saya taktahu berapa lama kebahagian ini tapi yang saya tahu, bahagia yang saya kecapi sekarang yang membuadkan saya terus bersemangat untuk meniti hari-2 akan datang dengan senyuman :) Bukan dengan airmata atau kesedihan yang menyelubungi hidup saya . Semua manusia mahukan kebahagiaan bukan ? Kehidupan saya sekarang lebih memuaskan dan bahagia . Walaupun saya tahu, N niyh terok atau dalam erti kata lain dia ambil barang-2 yang haram, saya akan cuba buad dia lebih baik . Dan saya tahu, N dah berhenti dengan semua tuh sejak dia berkawan dengan saya . Sama ada dia tipu atau tidak itu saya tak pasti . Dan lebih membuatkan saya rasa saya niyh seorang perempuan yang bermakna pada dia, adalah sikap dia yang menjaga saya . Mengambil berat . Dia menjaga saya sebagai seorang perempuan yang menutup aurat . Dia tak suka saya mendedahkan aurat . Dan dia lebih suka saya bertudung . Dia sokong saya, dan saya harap dia sayang saya . Sebab saya nak sayangkan dia . Bukan senang nak sayang seseorang ? N dia sekepala dengan saya ! Hahaha kalaw jumpa ada jeah yang tak kena sikit . Saya suka buad pasal dengan suka marah N . N  pulak suka tarik hidung saya ! Hehe . Terus terang saya bahagia sekarang . Awak, saya nak awak teruskan dengan hidup awak . Saya dah maafkan awak tapi saya takboleh lupa apa awak buad dengan saya dan saya takboleh terima awak kembali . Maaf awak :')


Xoxo, Scha <3