31 December 2011

Hai assalamualaikum my readers :)) Well well well.. Tahun 2011 hampir melabuhkan tirainya! 2012? Permulaan tahun baru untuk hidup aku.. Alhamdulillah hidup aku semakin hari agak tenang disamping orang terbaru yang disayangi, Najib :) Tahun 2011 banyak kenangan untuk aku yang tak mungkin akan ku ulangi untuk tahun 2012..


Qylaa? Yea dia sudah pown selamat berpindah ke Johor Bahru area Perling.. Aku ikot dia pindah haritue 25/12.. Balik hari Rabu 28/12.. For sure I will miss herr!! Tahun 2011 tahun yang kami jalani dengan kesedihan dan kompem memang sedih ah!! Okay tanak ingat dah sedih tuh semuaa.. Aku harap, Qylaa kat sana boleh hidup dengan gembira tanpa aku disisi dia.. Selama niyh, dialah penaik semangat aku untuk teruskan hari-2 aku yang penuh dengan dugaan dan berbagai lhaa!! Thanks Qylaa.. I will always love you.. Forever in my heart, you are the first person that I love!! Muahhhhh :*


Najib? Yeayy yeayy!! Finally dia tuh boyf guaa.. Muahahaha!! Gembira kemain kepalang kan.. Ecehhhh~ Tarikh 28/12 pukul 12.50 am dia sah jadik boyf aku!! Qylaa saksi ea time tuh loud speaker.. Hahahhaa Qylaa kata Najib tuh kelakar and sporting.. Oh well.. Muehehehehe.. Aku dengan dia macam couple lain jugak.. Gaduh? Memang tiap hari kowd gaduh.. Aku paling rajin mulakan!! Baru berape hari couple kan.. Sayang? InsyaAllah aku akan cuba sayangkan dia sebab dia kata dia sayang aku taw :) *ehemm muka gedik ngengade mintak tampooo*


Him? Hai awakk.. For sure you will read this.. I'll pray for you may your life happy and calmly and hope you will find someone who is better than me.. *speaking terabur malas layan* Saya harap, awak dah berhenti sayang kat saya.. Saya pown sekarang dah slowly lupakan awak.. And I would like thanks to you selama 5 bulan tahun 2011 awak buad saya feel calm with you.. Awak taburkan kasih sayang awak tuh kat saya and all *I guess*.. Thanks okay.. Saya takkan lupakan itu semua :') 


School? Huwarghhhhh I'd felt like don't want go to school!! Please lhaa kerajaan bagik lagi cuti setahun!! Hahahaha bongok bongok.. Terpaksa lhaa.. Jadik akak pre-senior form4.. Tak memasal!! Kahkahkahkah.. Result aku? Yeayyyy luluss.. Bangga ah lulus even takdea A!! Best kan? Haruslah.. Math cukup-2 makan.. Sumpah sengal.. Cikgu Math aku jumpa terus cakap 'Shazleena awak lulus mathh :DD' .. Nampak muka cikgu aku bangga? Tak sia-2 dia ajo anak murid dia yg memang sah bebal sikit otak plus jenis tidur dalam kelas tkgheti bangun nak belajar math! Hahahahahaha suka aku.. Bangang-2 aku pown lulus jugak okay even malas!! Target form4 nak Account but aku math pown cincai boncai ada hati amik Account! Puihhhhhh *sambil mata tutup jalan jatuh longkang*


Kerja gila? Ada lhaa aku buad kerja gila.. Malas nak story.. Kang aku nangis even memang dah nangis.. *muka lesu malas nak update blog* Kena marah pulak tuh dgn si Gila tuh dengan mak aku sekali!! Sedihkan? Nah sayanggg Najibb :3 . Hahaha


Apa lagik nak type? Okay aku lupa taw nak type apa lagik sebab tengah syok message dgn Qylaa cakap pasal azam tahun baru!! Hahahaha tak message dgn Gila sebab nyibuk pergi JB celebrate new year kat sane.. Pergi lhaa yang oii.. Aku malas nak larang kang nanti gaduh jadik hal.. Kaw bukan betol pown kan.. Bongok lebih!! Hahaha sayang sikit nah muah muah :*


Aku sebenarnya berat hati nak tinggal tahun 2011, *ceh ayat cannot go~ * tapi apakan daya masa berlalu dengan pantas.. Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru.. Niyh pown post blog aku yang terakhir tahun 2011.. Lama dah sentuh blog.. Memang berhabuk dah!! *sambil bersihkan blog guna bulu tangkis dan bersin-2!* Aku rasa macam dunia niyh tk adil! *gila dah datang..* 


Hello guys!! Aku nak ucapkan semoga tahun baru 2012 memberi sinaran, harapan, petunjuk hidayah untuk korang berubah ke arah yang baik.. Apa azam korang? Tak sempat nak azam tahan sampai 2-3 bulan azam larik balik lerw tuh.. HAHAHA!! Mengarut okay dia gilaa -,-' Well guys aku sendiri tak pasti apa azam baru aku.. Actually dah ada but aku tktahu lhaa.. Okay aku bagi tahu ea :)


AZAM AKU IALAH UNTUK BERHIJAB SEMULA DAN KEMBALI KEJALANNYA :) AKU INGIN DEKAT BERSAMANYA SAMA ADA AKU SUSAH DAN SENANG.. DIA YANG MENGHIDUP DAN MEMATIKAN AKU.. INSYAALLAH, AKU AKAN DEKAT KEMBALI DAN AKRAB BERSAMANYA :')


Dah baca dah? InsyaAllah itulah azam aku.. Aku berniat untuk bertudung kembali dengan izinNya dan aku pasti, sama ada paksa atau tidak, aku akan kembali.. Dan Dia pasti mengizinkan aku.. InsyaAllah :)) Aku dah taknak free hair or what sebab apa yang Dia minta kat aku cukup mudah dan senang!! Easy as that.. Tapi aku? Aku lalai akanNya.. Dan aku malu *tersipu nangis sedu sedan menahan malu :(*


Well guys, dikesempatan ini aku ingin mengucapkan, Happy New Year for all those in this world!! Tahun baru memberi rahmat baru dan kehidupan yang baru.. InsyaAllah :) Aku pasti akan merindui tahun 2011.. 

2012.. Bring it on, Beibehh!! Wohoooooooo ^^


Xoxo, Scha <3