15 December 2011

My bloggie song was dedicated for her  Most the lovely, the superb love, sister, friends, best friends. Just for ever lasting. A rest of my live. She will never replace with another person! No matter how hard us to defend our friendship. Aku mengaku aku lebih pentingkan dia dari orang lain. Persahabatan yang terjalin selama 6 tahun tak mungkin dapat diputuskan dengan begitu sahaja tanpa alasan yang kukuh! Now, dia akan pergi tinggalkan aku buad sementara waktu. Rasa macam life aku kosong! Dia, segalanya bagi aku. Gembira, sedih semua dengan dia even next year aku kena kuatkan semangat aku untuk jalani hidup tanpa sahabat sejati. Orang sekeliling kami tahu macam mana life kitaorang. Nak lagi aku yang jenis nangis kalaw benda yang aku sayang pergi! Sebak aku bila dia cakap dia akan pindah. Tak terkata aku masa tuh. Airmata yang mengalir lhaa dapat mengungkapkan seribu satu kesedihan yang tersimpan. Tapi aku takkan lupakan dia sampai aku mati!! Dan aku takboleh bayangkan hari aku tanpa dia. Pagi aku kesekolah mesti sunyi.. Dia sumber inspirasi aku. Apa yang terlintas dan terucap yang boleh membuatkan kawan lain aku ketawa dgn lawak aku adalah dia. Dia memberi seribu satu inspirasi yang boleh membuahkan hasil pemikiran pada aku.. Aku takboleh bayangkan semua tuh akan terjadi pada aku. Pagi hari tanpa dia. Cerita lucu dan tangisan. Kegembiraan bersama hanya dapat dikongsi sekali dalam seumur hidup! Tapi kenangan bersama, selama-lamanya dapat dikenang :')


Nur Aqilah Binti Annuar
You are the best ever in my life.
I'll always love you, my Sweeti Heart 


Xoxo, Scha <3