12 May 2012

Hi and assalamualaikum to all my lovelies reader =)


Today's mood? SPOIL! Arghhhh semua tak betul! Aku resah, gelisah, menyampah! But ada satu part yang tak spoil is when HIM, yaaaaa HIM! Oky he call me back! Yeayyyy!! Tadi petang. Kejab jeah. Dia ajak p lepak minum. Tak. Aku tak ikot. Aku duduk dirumah. Mummy takde ada meeting. Hmppppp rugi kan kan? :'/


Kembali ke tajuk asal. SPOIL! Ya okay aku admit memang spoil! Wadafuq with it I'm also don't understand. Tadi mummy ada meeting, so then I'd call her up and asking when we can fetch her from school. Before that, aku dah siap-2 dengan make-up blusher bagai. Alahhhh paham-2 jea lhaa orang perempuan kan? :P. Oky then dah lepastuh, aku siap-2 ah dengan baju bagai. Abang kat bawah bising-2 entah menda jadah malas amik port. Siap pakai tudung masuk kereta ikot abang amik mummy! Okay dalam kereta abang bising, eh ingat nak layan? Daaaaaaa~


Then before that dah deal dengan mummy. Aku nak makan bakso. Entah apehal tekak aku nak makan bakso. Dalam kereta cakap ah dengan abang nak makan bakso kat kedai CikTi. Dia terus marah-2 aku ituh ini bagai! Arghhhhhhhhhhh! Memang aku diam. Dalam hati sakit niyh. Erghhh!! Sampai rumah masuk bilik then nangis sebab kena marah. Akak aku asyik gheti siap cepat! Geram betol aku. Aku niyh memang ah mandi lambat tapi bila bab make-up dah cepat jeah aku siap!


Memang nangis ah dalam bilik. Habis dah make-up aku. Penat jeah solek. Macam sibet! Mummy kat bawah jerit, "Adikkkkk! Cepat dik nak pergi dah. Adikkkkkkk..." . Senyap! Aku diam sambil tangisi. Sedih doe kena marah. Dah lhaa aku jarang kena marah dengan abang. Bila sekali kena marah, berjurai-2 airmata aku berderet lajuuuuuu turun! T.T


Mummy masuk bilik pujuk aku. Aku diam jeah. Hmpppppp cakap dengan mummy pasal abang teresak-2 aku. Sedih sumpah sedih! Dugaan aku nak Sweet Sixteen kan? Hihihi . Then mummy turun dan mengulangi perkara yang sama panggil nama aku. Redha.. Aku turun bawak camera and alat make-up. Mana tahu sampai sana kompom touch-up kan? Kah kah kah XD


Dalam kereta seribu bahasa mendiamkan diri sedangkan aku duduk sebelah abang yang tengah drive! Then dia mula memujuk ku dengan bicara yang baik. Haaaaaaa ingat gua cair ah? Bluekkkk :P Then dalam kereta memang diam macam tunggul! Pergi BP Mall. Oh dalam kereta perot aku dah senak. Lapar. Dari pagi tak makan kaw bayangkan! Memang aku takboleh hidup macam tuh. Cukup masa 24hrs mati terkojol aku tak makan! Hahahahahaa. Then sampai jeah bisik kat mummy, "Ma, adik lapar. Perot dah bunyik niyh :(" . Mummy pown apa lagi. Haaaaa "Adik nak makan kat mana? KFC, Kenny Rogers?.." . Angah pulak menyampuk, "Dik, nak Big Apple tak? Tuh haa makan burger nak? Dik nak makan apa dik?" . Aku pown diam jeah ah! Tawaran makan menyumbat-2 niyh haa. Nak makan apa eak?


Aku moody! Mulut aku jangan cakap. Memang lain pattern sikit aku niyh. Lastly aku decide nak makan KFC. Okay makan mende entah nama. Aku makan jeah. Tuh haaa ada apa entah nama! Dengan roti tortilla. Jadah natang halal taktahu mende. Okay aku sorang jeah makan. Mummy teman aku makan. Akak abang aku lenjan entah kemana beli barang katanya. Okay siap makan aku ciao dengan mummy jalan! Sambil jalan ah macam biasa ah gosip. Wakakaka! Then angah call carik kitaorg. Aku pulak phone kat kereta entah macam mana boleh sumbat kat situ gelabah babi! Erghhhhhhh


Jumpa angah bebel itu ini pot pet pet pot! Malas layan! Okay jumpa something yang buad lilin tangan tuh. Cantik. Nak buad angah tak bagi. Sedih! Then lentok bahu mummy nak nangis. Gua memang akhir-2 niyh cepat touching ><' Then diam lagik! Memang sebenarnya aku banyak diam sejak lepas kena marah dengan abang. Hmppppppppp. Beli baju lagik! Larrrrrrrrrrrrrrr bulan Mei bulan beli baju jeah untuk aku. Hahahaha :P


Makan kat Mee Racun! Aku dah makan sebelum tuh kenyang alhamdulillah. Sambung makan Kueh tiau goreng. Tuh pown tak habis suruh abang habiskan! Hehehehe. Macam biasa lhaa. Sebelum balik Kluang, kena singgah Tutti Frutti! Haaaaaa habuan merajuk aku tuh! Kah kah kah XD Tak beli kat BP tapi kat Taman U depan kampung aku. Okay lepas niyh kalaw balik kampung kena singgah TF dulu! Hahahaha then beli masuk kereta makannnnnnnn! Tak sempat sebenarnya bawak balik rumah nanti kang cair. Hehehe. Happy happy :D


Till then, I admit it harinie mood memang spoil! Nevermind then. Dah dapat TF okay dah balik boleh cakap. Tak bisu lagi. Kah kah kah XD


Wassalam =)


Xoxo, Scha <3