22 October 2012

Hai and assalamualaikum to all my lovelies reader =)

Sedih.
Sangat!
Tiada sesiapa yang mengerti perasaan aku buad ketika ini.
Tuhan berikan aku airmata untuk melepaskan kesedihan.
Tuhan berikan aku hati untuk tabah menghadapi dugaan.

Aku terima.
Aku redha..

Kalaw lhaa dia tahu yang aku,
Hmm
Aku rindukan dia.
Dan semestinya aku ingin berjumpa dengannya.
Apa perasaan dia?

Laman sosial Twitter dia.
Aku stalk.
Aku terbaca.
Terdiam, terduduk buad seketika.
And I wonder, how happy he is.
And I know.
That I'm disturbing him.
Never mind. I'm okay. No worries :')

Terasa.
Tapi tak mengapa. Rileks sudah.
Watlek, watcool.
Tapi tak jugak aku rasa. Sama je rasa tuh.
Diam..

Telefon berdering.
Aku jawab.
"Hello?"
Terdengar suara lelaki.
Aku kenal suara itu. Aku matikan panggilan.
Dalam hati,
"Kenapa carik aku?"
Berkali-kali. Aku diam. Seribu bahasa...

Terima satu pesanan ringkas.
Aku baca, aku biarkan.
Bukan apa, tak tambah nilai lagik.
Aku keluar, lepak.
Sekejap. Aku masuk ke dalam.
Nak tidur lelapkan mata.
Tak boleh!
Terbayangkan benda yang tak pasti di fikiran. Aku biarkan..

Aku rindu.
Nak jumpa.
Boleh tak?

Tapi bila?!

Wassalam =)

Xoxo, Scha