16 September 2010

couple or single ??!

hurmm...aku tak tahu lah kenape hari nie aku nak sangat tulis topik nie..single or couple ?? dua pilihan hidup yang selalu dilalui oleh semue manusia didunie..aku sebenarnye kan..hehe..bosan hidup single..lepas aku putus ngan ex aku ,, aku terus single..if orang mintak couple dengan aku ,, aku mintak mase untuk berfikir...punyelah bangang aku nie..haha..tapi aku memang mintak mase..coz manea lah tahu kan perangai dia tak sebaik yang aku fikirkan..kene lah kenal hati dia dulue...kang kalaw dah couple tak pasal-pasal buat hal yang sememangnye aku tak tahu perangai dia yang sebenarnye..susah pulak kan..so aku kene lah bersabar dulue..aku da dekat empat bulan single...haaaaa....lame kan..hahaha..tapi sekarang nie serius aku rase dah tak adea mase mahu ber-couple nie..susah kan hidup aku jea..kalaw tak susah kan hidup aku ,, aku tak kesah...ciri-ciri lelaki idaman..hurmm...aku nie sebenarnye agak lah cerewet jugak..aku nak semue nye perfect ! tak adea cacat cele pown pada lelaki tu..kire nye apea yang aku mahukan memang dia lah orang nye..apea yang aku mahukan dia dapat tunai kan..huhu..tapi tak lah kesemue yang aku mahukan..ciri-ciri nya ialah..haha ->

*baik dan tak adea rekod jenayah...hahahaha
*berpegang pada agama ..(it mean solat sepanjang mase tanpa tinggalkan satu waktu pown)
*tak hisap rokok..(kalaw dia hisap pown jangan kat depan aku coz aku boleh batok dan sesak nafas)
*hormat my parent..(if dia hormat parent aku ,, aku 1000 kali gande hormat parent dia)
*seorang yang kelakar(becoz aku suke gelak,,jadik kalaw dia seorang yang kelakar aku akan ketawe dan tak akan bosan kerana aku seorang yang cepat bosan)
*pandai menyanyi..(kalaw dia pandai menyanyi aku akan lebih sayang pade dia)
*romantik..(but jangan selalu sebab aku boleh menyampah dan benci..boleh rimas)
*dia mesti tahu apea kesukaan aku(seperti bunge apea aku suke,,aku suke minom air apea,,makan apea,,aktivi aku,,my favorite song and all about me he must know that)
*tidak mudah panaz baran..if dia panaz baran aku pown boleh..grrrrr
*dia mestilah selalu tersenyum..tak suke muke yang tak senyum..hehe...dia senyum mesti hensem..hehe
*dia mesti lah hensem..tinggi dari aku..kuruss..putih..haaaa....wajib wajib..huhu ...
*tak senang tak susah..sederhane sajea..(kalaw paham maksod nye bagozz..haha)
*mix blood ??urmm i dun't think soo ...
*bukan khaki pukul..(yang nie memang aku fed-up gile...erghh !)
*bukan seorang yang memakse..(aku tak suke orang pakse aku suroh buat bende yang paling aku benci dan paling bodoh sekali..kalaw dia dah tahu tolong jangan buat-buat tak tahu coz dia bole makan kasot aku saiz 7..ergh !)

ituh semue ciri-ciri lelaki idamn aku...aku juz mahukan itu sajea...tapi jika suratan takdir mengatakan aku tak boleh dapatkan ciri-ciri itu aku hanya berserah kepade ALLAH S.W.T ..jodoh pertemuan hanye dia yang tentu...kite hanye merancang..tuhan yang tentukan...

lovee schaleesa ❤