16 September 2010

open house ..

malam nie rumah kakak aku adea buat open house..kawan-kawan kakak aku and abang aku datang mase open house tuh..but aku tak adea siapa mahu datang and aku tak tahu nak ajak siapa..aku ajak qylaa dia tak adea kat kluang..dia kat jb coz cousin dia kahwin..so dia tak dapat datang..dia datang hari selase 21 hari bulan..21 tu rumah aku pula buat open house..urmmmm...sedih nyee..aku ajak iraa but tak tahu dia jadik datang kea tidak..tak adea transport mahu datang..susah..urmmm..aku pown tak tahu lah bila..dia cakap tak confirm datang kea tidak..urmm..nak ajak pakwe ?? aku manea adea pakwe...aiyoooo...hehe..nak carik pakwe bukan nye senang..susah wooo...ishhhh...t hari selase qylaa datang...tak apea lah..kalaw iraa tak jadik datang aku tak kesah pown..buat apea nak pakse..nanti kang dia ingat aku nie apea pula..urmmm...

lovee schaleesa ❤