14 September 2010

happy dan sad dan misz..

buad pertama kali aku terpakse off facebook,,myspace..sume sekaly kecuali blog nieyh..hehe..rase sedih sangat coz tetibe jea nak off..hehe..manusia cepad berubah kan..aku mesty rindukan kawan-kawan kat facebook and myspace..baru sehari tinggalkan facebook dan myspace terase sepaerti setahun aku tinggalkan..huhu..sangat rindukan mereka..agak nyerh mereka rindukan aku tak??aku rase mesty dhiewg tak rindu kan aku coz sape larh aku pade dhiewg..hehe..aku rindu kat kawan-kawan aku yang buad aku jadik gilerh and macam-macam lagy larh..huhu..nur syahira husna ishak,,ikaa syuhada,,bateri lemah,,meenie cornetto(kaq atika) dan semue sekaly..tak bole tertulis aku disinie..huhu..maybe after this aku akan mulekan hidup baru..maybe aku akan pakai tudong..or aku akan ubah sikap..or macam-macam lagy larh yang akan berubah pade aku suatu hari nanti..hehe..hidup manusia siapa yang tahu melaenkan ALLAH S.W.T ..hanye dhie sahaje yang tahu ape akan terjadik pade hambe nyerh..kite hanye merancang..tapi dhie yang akan tentu kan segale-galenyerh..aku rase aku tak bole chakap terlalu banyak disinie coz aku maseh lagy merase sedih..sebenarnyerh banyak lagy aku nak bagytahu kat blog nieyh..tapi tangan aku penat larh nak tulis panjang-panjang..hehe..maybe kalaw aku tak on facebook barangkali kawan aku yang on kan..coz mmg aku tak akan on lagy..hujong tahun atau tahun depan aku akan on kembali facebook tuh..aku da taknak tahu pasal facebook tuh sume sekaly..aku nak mulekan hidup baru..tinggalkan hidup lame..all..it meant semue nyerh sekaly akan aku tinggalkan..by the way thankss at besties aku nur aqilah (qylaa) coz dhie sorang yang support aku semue nieyh..dhie yang banyak bagy pendapat yang bernas..dhie larh yang aku selalu telefon,,masej,,bergelak ketawe..suke duke kami hanye kami sahaje yang tahu..kire nyerh dhie larh orang pertame aku telefon mengadu masalah aku..aku menangis ,, ake sedih hanye dhie saheje yang tahu..dan dhie tahu ape sebab aku tinggalkan facebook and myspace..dhie jea yang tahu..kitewg banyak simpan macam-macam rahsie yang orang langsong tak tahu..hehe..dhie tahu aku suke sape..aku sayang kat sape..huhu..tapi rahsie kami takkan terbongkar..huhuhu...sayang sangat dekat qylaa..dhie baek..aku appreciate gilerh kat dhie..but last sekaly aku hanye akan meluahkan perasaan and ape-ape ajea aku akan tulis kat blog nieyh..so youu guys i'll misz youu guys so muchh..thankss for everything and thankss coz korang mao jadik kawan scha...thankss a lot guys..

lovee schaleesa ♥