17 September 2010

meet ewan si kawan sengal ..haha

tadi lepas lepak dengan ewan kat atas tembok..wahahaha...memang situ lah tempat kiteowg jmpe..haha...dah lame tak jumpe dia..dia sekarang stay kat negeri sembilan...dudok dengan kakak dia..hoho...kesian ewan..hehe..aku ingatkan dia dudok asrama..rupenye dia dudok dengan kakak dia kat sane...mak bapak dia yang suroh dia dudok sane..urmmm...serius r aku cakap dah lame tak jumpe dia..dah dekat berape bulan pown itu aku tak pasty...wakakaka...lame tak jumpe dia dudok kat atas tembok borak-borak sampai pukul 4.3o pagy..hahaha...dia tak ngantok..aku..hurmm..lagy lah tak ngantok..haha..banyak aku story kat dia mase dia tak adea kat kluang..banyak teramat sangat lah..haha..dia pown story kat aku mase dia kat negeri sembilan..haha..bagy aku member aku yang paham pasal aku selain qylaa adelah ewan..tu dia mamat yang selalu buat aku ketawe...sometime's dia advice kat aku bende yang baek dan buruk..sometime's dia bole buat aku tangkap leleh..hahahaha...sengal punye ewan..tu lah member yang sengal selain qylaa..dia memang baik lah..aku dah anggap dia macam abang aku dah..dia terlalu baik..we all selalu share masalah yang sememangnye we all tak mahu orang lain tahu..bak kate si ewan nie 'tak payah cakap..simpan dalam hati' ..haha..maybe aku tulis nie tak lawak..but tak tengok lagi muke dia yang macam baby face tuh...wahahaha..memang comel..wakakaka...tadi aku story kat dia pasal niat aku mahu pakai tudong...fulamak ! dia advice kat aku mengalahkan penceramah si haji mustafar kat dalam cerita qalesya tu..wahahaha..tapi dia cakap memang adea selalu betol nye..hehe..dia always buat aku happy..aku sedih ,, aku happy ,, aku marah aku selalu story kat dia..dia paham taw...wahhh...huhu..but serius lah aku tak akan dapat jumpe member lelaki yang sebaik dia..aku selalu mintak pendapat dia dalam apea-apea yang aku nak lakukan and dia kasik nasihat yang berguna lah kan pade aku...bagozzzz...haha...kiteorang dok berbual tak ingat waktu..dah sampai pukul 4 pagy dah but still dok bertenggek kat atas tembok tuh..hehe...aku terime advise dia becoz aku tahu dia banyak pengalaman yang dia sendiri pernah lalui..kadang-kadang dia tuh kuat gak kencing aku...setan punye ewan..aku nie pulak bole jea percaye...dia tuh suke dengki aku...hahahah...nanti dia buat muke tak bersalah...memang macam setan...geram aku...hahaha...tapi best r tadi dapat borak dengan dia..ketawe macam manea aku dah lame tak ketawe dengan ..hehe...rase macam mule-mule we all kenal...wakakaka...malam nie memang best gile r..hehe

lovee schaleesa ❤