19 September 2010

sedih sedih :'(

uwaaaaaa :'(
tadi malam nak jumpe ewan si kawan aku sengal tuh..hehe..but dia dah balik negeri sembilan...alahh..ewan aku misz kau bengong...kau tak misz aku ea..hoho..

sengal pulak dah...wahahaha..malam tadi nak meet dia then handfone aku bateri low..dah habis..hehe..kesian dia tunggu aku bagai nak rak..sorry ewan..lepas nie aku janji aku tak buat lagi taw..haha..aku rase bersalah pulak dengan si ewan nie..kesian sangat-sangat kat dia...hadooyyy...aku nak buat apea nie eak nak tebos kesalahan aku kat dia...kalaw dia bace nie haha...bole gelak jea..dah lah dia sengal sikit...wahahaha...aku sebenarnye banyak nak story kat dia...hadooyyyy...macam manea nie..tapea tapea..nanti aku topup kan dia then bla bla bla...wakakaka...sengal...nanti aku topup kan dia..hehe

mesty malam tadi dia tunggu aku coz aku cakap aku nak jumpe dia..malam tadi tak tahu lah kenape aku tidor cepad coz kepenatan melawat arwah mak usu ina meninggal..rindu arwah mak usu..baru empat hari lepas jumpe dia semalam dia dah tak adea lagi..terase macam mimpi..thats all dream..i dream it..but aku kesian jugak tengok busu aku ,, along ,, kaq ain ,, iera dengan alip..mak usu mude lagi..hurmm..hidop mati seseorang siapa yang tahu kan ...sabar jea lah ...

ewan ewan ewan..si kawan sengal aku selain qylaa...wahahaha....memang bengong...tapi aku appreciate lah dia nie...banyak tolong aku dalam macam-macam masalah yang datang pada aku..and aku sabar sajea..hehe..but dia nie kelakar doe..haha..mase mule-mule aku kenal dia nie muke sombong gile...menyampah pulak aku nie..but dah lame-lame aku kenal dia nie rupenye dia nie tak sombong..cume dia nie jenisnye tak masok campor hal orang..bagos bagos..haha..tapi si ewan nie kan yang paling best pasal dia ,, dia selalu support apea yang orang mahu buad..dia support benda baik sahaje..benda jahat jahat nie memang dia tak layan..hahhaa...by the way aku memang beruntung sebab dapat kawan dengan dia..terima kasih ya allah kerana kaww pertemukan aku dengan kawan yang baik inie seperti ewan...terima kasih...ewan baik dan kelakar dan sengalll..hahahhaha

lovee schaleesa ❤