16 September 2010

penat

baru lepaz balek dari rumah pak cik at batu pahat..haha..tak pergi banyak rumah coz kite orang pargi time malam-malam macam nie..hehehe..pergi rumah busu n mak usu..then mak usu aku tak kenal aku..haha..dia kate dia tak kenal aku sebab muke dah laen and makin cantik..wahhhh...kembang punggung ku inie..wakakaka..then mak usu aku kate muke macam muke mumy aku..hehe..akak aku dari gelak kan aku ajea..haha...sebab dia jeles mak usu aku puji aku jea memanjang..haha..thankss lah kat mak usu sebab puji aku..hehe..malu rasenya..aku sengih-sengih macam apea ntah..haha..akak aku dok gelakkan aku..mak usu aku kate badan aku kurus padahal badan aku tengah naik nie..dah macam badan GAJAH dah...hahaha...akak aku asyik gelakkan aku jea..hishh..bengang seyhh muke aku..tapi aku sabar jea lah...hehe...kite orang adik-beradik ketawe kat rumah pakcik and mak usu aku macam ketawe kat rumah sendiri..haha..ketawe kuat gile..aiyoooo...mak usu aku pown ikut gelak same-same...hahaha...aku kalaw makan kat rumah mak usu aku tak ingat dunie..fuhh..masakan mak usu memang sedap lah..haha..mase kat sane aku telefon qylaa my besties..hehe..then aku pergi dekat satu lorong gelap..aku ingat tak ade sesiape..rupe-rupenya aku nampak 4-5 orang mamat naik motor..diaorang nak lalu jalan lain..then bile diaorang nampak aku tangah lalu situ diaorang pown panggil member-member diaorang then kejar aku...aku apea lagi larii lah..takot seyh..kalaw muke hensem nak ngurat aku aku tak kisah..nie muke budak kampong..hushh..pleasee lah..memang aku tak layan..hahaha...then mase nak masok rumah mak usu aku aku terdengar suare orang macam panggil aku..lepaz tu aku dengar sorang budak perempuan cakp 'woi !kau nak ngurat minah tu apea hah ??' ..aku apea lagi ketawe lah..haha...padan muke..siape suruh ngurat aku..kan da kene sound ngan makwe sendiri...wakakaka..lepas tu pergi pula rumah mak long kat parit jelutong batu pahat...kesian kat mak long aku..dudok sorang-sorang kat rumah..tak ade siape pown teman dia..pak long aku meninggal mase malam tahun baru 2010..sebab sakit tua..then tinggalkan mak long sorang-sorang kat rumah...kesian mak long...ajal maut semue ditangan allah..kite nie siapa lah nak menentukan hidop mati seseorang..urmmm...by the way aku memang happy sangat-sangat...walaupon kepenatan..hahahaha...

lovee schaleesa ❤