15 September 2010

sad :'(

kenape semue orang selalu buat aku sedih ?? aku selalu menangis tapi aku rase kalaw aku menangis itu semue tak akan dapat selesaikan masalah aku..aku tak tahu lah kenape semue orang selalu buat aku..ape aku pernah buat mereka sakit hati kea ??kalaw betol kenapa tak mahu beritahu same aku..aku akan minta maaf kepade mereka..yess..aku tahu..aku nie suke buat masalah dan cari masalah..dulu aku selalu dapat ape yang aku mahukan..sekarang nie aku susah nak dapatkan ape yang aku mahukan..aku nak kan semuenya..aku tahu aku seorang yang sangat tamak..tapi semakin aku cuba untuk tidak jadi seperti itu semakin lame semakin aku mahu kan benda ituh teramat sangat..aku nie terlalu tamak..tamak dengan apea yang selalu adea didepan mateku..dan aku merasekan aku nie sangat bodoh..bodoh teramat sangat..tapi aku selalu sedih..sedih dengan apea yang berlaku pada hidop aku..orang buat aku macam-macam..dan aku nie orang nye bukan lah pandai sangat melawan..selalu dengar apea diaorang cakap..erghhhh...kenape lah aku nie tolol sangat..aku kadang-kadang benci dengan diri sendiri..benci teramat sangat..aku tak paham dengan kehidupan aku..aku kadang-kadang terlalu pentingkan diri sendiri..tidak menghiraukan perasaan orang lain..aku harap suatu hari nanti aku dapat mengubah diri aku..atau mungkin seseorang yang aku sendiri panggil insan teristimewa yang bakal mengubah hidup aku..cume sekarang inie aku hanya perlu bersabar dan redha sahaje apea yang bakal berlaku dalam hidup aku..urmmmmm

lovee schaleesa ❤