06 October 2010

:'(

aku tak tahulah kenape dengan aku nie..aku tak tahu ape yang patot aku lakukan..adakah aku masih mencintainya lagii ?

ohh tolong lah itu semua tak terjadi okeyh !aku ade banyak lagi impian yang perlu aku laksanakan sebelum aku meningkat kepade umur 17 tahun...aku selalu bersedih..sakit dan macam macam lagi..aku fed-up betol lah..tapi sabar jea kan..dugaan hidup aku..aku kene tempuhi nya..macam macam masalah lah yang timbul kat aku nie..aku pown pelik ..hurmm :'(

lepas nie aku kene siapkan folio sejarah ,, geografi dan sivik..ya allah..banyak nya kerja yang patot aku selesaikan..aku dah beli kertas folio ...lepas tu boleh hilang pulakk !! ya allahhh !!!! macam mane boleh hilang nie..dalam tu aku ade selitkan surat geografi pasal sekitar perumahan...ya allah..macam mane nie..aku takot sangat nie..padahal aku letak surat tu elok elok dekat dalam almari buku sekolah aku then tadi aku tengok sudah hilang...aku risau gile nie..hari jumaat dah kena hantar folio tu..

sekarang nie nak tak nak aku kena mintak tolong kat qylaa..aku sebenarnye dah banyak susah kan qylaa..aku malu lah nak mintak tolong dia..entah dia nak tolong aku atau pown tidak..hurmm :( .. malang sunggoh nasib aku nie..aku pown tak tahu lah ape nak jadik dengan aku sebenarnya nie..redho jea lah...