07 October 2010

sedihh ~

aku hari sedih sangat sangat..aku tetibe jea ingat dekat ex boy aku mamat..malam tadi aku tak boleh tidor sangat disebabkan aku fikir pasal dia..apea khabar eak dia agaknya ??agak agak dia ingat aku lagi takk ??hurmmm :(

dulu aku nie terlalu bodoh sangat dunia percintaan...dulu aku tak pernah terjebak dengan dunia percintaan nie...aku langsung tak kenal apea maksod nyerh CINTA..dulue aku kawan dengan ramai kawan lelaki..aku kenal dengan diaorang pown sebab kawan kawan aku yang kenalkan...aku pown layan jea larh sebab aku nie jenis nyerh suke berkawan..tak kisah sesiapa pown...aku kawan jea...aku nie agak memilih so aku tengok dulue orang yang nak berkawan dengan aku tu..huhu..

sampaikan ade satu mase nie aku kawan dengan budak budak lelaki diaorang mintak couple dengan aku..HAHAHA ! bagy aku itu adelah suatu keputusan yang kelakar bagy aku...baru due tige hari kenal dah nak couple..aku ingatkan diaorang nie saje saje jea cakap macam tu sebab aku anggap diaorang macam kawan...tak lebih dari tu..but diaorang dah lain macam pulak dengan aku..haha..then bila aku dengar diaorang serius nak couple dengan aku ,, aku terus diam then tak cakap ape apea...aku kaku..macam pelik sangat time tu..then bila aku diam ,, aku terus cakap dengan diaorang aku mintak waktu..sebenarnya aku dah banyak kali tolak permintaan diaorang untuk jadik teman aku dikala aku sedih ,, gembira dan sebagainya...aku tak siapp lagi untuk tempuhi dugaan yang bakal berlaku kat atas kite orang...so aku just anggap diaorang kawan sahaja...

sampai satu mase nie aku rase aku dah ready untok couple...then adea larh sorang minah nie sampai sekarang aku still tak puass hati dengan dia..dia yang kenalkan aku dengan mamat then dia nak amik balik..padahal dia dah couple..dengan kawan mamat pulak tu..mamat tu ex boy aku..then kirenye aku nie couple dengan kawan pakwe dia sendiri..aku pown tak tahu lah ape masalah dia sebenarnye..aku ingatkan dia nie baik...pijak semut pown tak mati..bagy aku dia tu dah macam kakak aku...dan aku dengar dari mulut kawan aku sendiri yang dia nie itu lah..inie lah..but aku tak percaya same sekali...then satu hari tu mamat mesej dengan aku..aku pown layan jea larh..sebab aku pown mase tu dah mule syok kat dia..huhu..then dia powm mintak couple dengan aku..same jugak..aku fikir dia main main sebab dia nie agak lawak larh jugak..hehe..then dia kate dia serius..aku pown dah confius nie..then aku amik keputusan untuk couple dengan dia..kite orang pown mase happy sangat..aku jenis nyerh tak kisah sikit larh..huhu

then satu hari tu tetibe minah yang kenalkan aku pade dia pown mesej dengan aku..dalam mesej tu kate dia nak nombor mamat..aku pown jadik pelik mase tu..then aku tak reply mesej dia sebab tyme tu kredit aku memang kong gilea..then mase tu aku tak tahu kenapa dengan aku nie..aku dah macam boring couple padahal baru bapea hari jea couple mase tu..tak sampai seminggu lah seingat aku..aku cakap dengan minah tu yang aku nak putus dengan mamat..then dia diamm jea..tak cakap ape ape..malam tu mamat kol aku but aku tekan button busy kat fone aku..aku langsung tak angkat call dia mase tu..dia call jea aku suroh minah nie angkat..macam macam alasan aku buat supaye dia mintak putus dengan aku...then tibalah satu hari nie malam dia telefon aku..aku tak angkat..aku suruoh najmi angkat call aku..dia tanya aku kat mane..aku suroh najmi cakap yang aku keluar dengan lelaki naik motor..padahal aku ade dekat bilik tu..then dia telefon sekali lagi baru aku yang angkat..dia teus tanya aku " ma g manea ?? " " orang g jalan kejab dengan kawan..adea apea call nie..i busy r " " maya cakap dengan b yang ma nak mintak putus ..betol kea ??? "

tyme nie larh aku terus tahu siapa minah tu sebenarnye..dia memang nak tengok aku sengsara dengan semua nie..memang dia dah rancang semua nie dari awal lagi bukan ?? aku memang benci gilea kalau ade orang nak rosakkan hubungan aku..sejak dari hari tu aku memang gadoh besar dengan dia..aku tak teor dia sejak dari hari tu lagi...then aku terus amik keputusan dan aku cakap dekat mamat yang betol aku nak mintak putus..dia tanye alasan dan kenape aku nak mintak putus ?? aku just cakap yang dia tak boleh paham situasi hidup aku..dan dia seboleh boleh mintak peluang kedua..sebenarnye dia tak ade apea salah pown dekat aku..aku tak tahu kenapa boleh jadik macam tu sekali..aku just redho dengan semua inie..lepas dah call mamat aku terus call minah yang macam siall nie..aku cakap dengan dia " weyh ! betol kea qoe cakap at mamat yang aku nak putus dengan dia hah ?!!! " " ha'ah memang aku yang cakap macam tu..tapi memang betolkan qoe nak putus dengan dia kan " " memang betol aku nak putus dengan dia tapi aku belom ready lagi lah !!! qoe nie cham syiall an ...erghhhhh !! "

then talian call aku dengar minah tu terus putus...memang aku tak sangka gilea..sejak dari tu aku bermusuh dengan dia...pegy m**p** lah dia..aku tak amik port pasal dia then tetibe nak masok hal aku..grrr ~

tapi aku sedih sebab keputusan aku yang bodoh nie..aku tinggal kan mamat..entah dia masih ingat aku lagi kea tidak..hurmm :( ..hanya doa sahaja dapat mengiringi diriku dan doa ku dapat samapaikan kepade nyerhh...