07 October 2010

hari nie hari yang biase bagi aku seperti hari hari yang lain nye..hurmmm..tak ade yang istimewa pown hari nie..its like usually larh..qylaa tak datang sekolah hari nie so agak bosan lah..kalau tidakkan hurmm..memang ceria jea larh..aku sekarang nie macam susah untuk bergaul balik lah..kalau tidak dulu aku asyik kacau jea budak budak kelas aku nie..hehehe..

hari nie ade kelas relief tyme subjek pjk..so chekgu ayu yang relief kelas aku..aku tak tahu langsong yang tyme tuh kene bawak buku sains..aku tak bawak..so tyme tuh memang aku dah gubra gilea takowd kene marah ngan chekgu ayu..iraa ade buad kerja folio geografi..nie lagi satu masalah !! aku langsong tak buad ape ape pasal geografi..mampozz aku !! grrr ~

aku pinjam buku iraa..sampai kat lab sains aku baru teringat yang aku kena amik buku biasiswa aku..then aku letak buku sains at atas kerusi..after that masok jea lab sains buku tu dah tak adea...aku jadik panik gilea sebab tuh buku orang..bukan buku aku..kalau buku aku ,, aku memang larh tak kisah..hahaha..

aku tyme tuh memang panik gilea larh..tak tahu nak buad apea..buntu gilea..hari nie bukan hari yang baik untok aku..hurmmmm :(

lovee schaleesa ❤