09 October 2010

hari nie aku bangon agak lambat..hehe..tapikan hari hari aku memang bangon lambat..hahaha ! bengong tol larh..aiyaaa

hurmm ~ today is not a special day..its being a normal day like usually..aku rase sekarang nie aku dah jadik pelik larh..apea apea yang aku buad mesty nak jiwang..apea hal r ?? macam pelik larh..aku dah tak jadik macam diri aku..aku jadik diri orang lain...

aku hari tuh tak tahu larh apea jadik sampai pade malam hari aku termimpi kan arwah mak usu ina..aku baru teringat beberape hari nie...then malam tadi aku tanye mumy aku...mumy aku kate kan bace kan al-fatihah untok arwah mak usu..maybe aku rindukan mak usu tak..hurmm :( ..aku pown tak tahu larh..

malam tadi tepon qylaa..then she tell me a good story and the bad story..all the story about her..im as her frend must her becoz she had many tymes help me...aku kesian larh jugak kat dia..tapi apea bole buad..bersabar saje..hurmm :(



(iloveyouu qylaa besties !)

qylaa aku nak kau tahu ,, aku sebagai member kau aku selalu sayang dekat engkau..aku harap kite bole jadik besties yang saling tolong menolong..ituh jea yang aku nak..aku nak kau kawan dengan aku sebab engkau ikhlas..bukan sebab simpati dengan aku..aku tak suke orang rase simpati or anything else dekat aku..ikhlas ! aku nak kite ikhlas dalam persahabatn kite..kau selalu tolong aku..aku susah ,, aku senang..kau larh harapan aku dalam semua masalah aku..seriusllyaku cakap kau larh member aku yang paling aku sayang doee ...apea apea kite buad mesty same same an..haha ! 1geng 1kepale..kahkahkahkah !!

lovee schaleesa ❤