09 October 2010

OH MY GOSHH !! qylaa ~~ i have new story with youu..but why i write at this blog ?? hurmmm...nonsense larh..haha

cerite nie tak adea kena mengena dengan makcik sebelah rumah aku and makcik qylaa..its about me..HAHA ! adea larh sorang mamat nie..dia agak hensem larh jugak kan..hihi..tapi aku tak kenal dia dan dia pown tak kenal aku..macam manea nie..aku minat kat dia sebab dia hensem..but maybe dia dah adea makwe kowd..biarlah..apea aku heran..haha !

muke dia hensem doe..fulamakk ! but aku tak kenal dia..minat kat dia..takkan larh aku nak cakap kat dia SAYE SUKE AWAK macam akim dalam video clip INILAH CINTA ..

"mungkin inikah yang dinamakan chenta ...
haty gembira rase bila kau kata chentaaa ~~"

haha..sempat lagy tuh aku nyanyi..hehehe...okeyh larh..aku sebenarnye penat nie..nanti karang law aku free lagy aku story larh kat blog nie..hehe..bubyeee ~!!

lovee schaleesa ❤