28 October 2010

hari nie aku bosan gilea..nak bukak facebook malaz larh..lagypown kan aku kan tak mahu bukak facebook selame sebulan ! mao off jeaa..hehe..ape khabar ea si shy tuh eak?? ..haha...rindu kea weyh kat aku dol ! hahaa..sebab tak adea member nak gadoh malam malam at chat IM ..wahahaha..padan muke kau ! tuh larh biadap dengan aku kan..kan aku dah merajuk..hehehe..

actually hari nie aku nak show kat korang gadget yang sememangnye aku nak gilea gilea..aku nie gilea gadget taw..hehe..


NIKON D3000 !

korang korang ! camera nie chantex kan kan kan ??? wahhh..nie salah satu gadget yang aku nak sesangat..camera nikon D3000..aku minat dengan gadget nie sebab modelnye menarik perhatian aku..aku memang nak sangat..aku pown tak tahu since when i interesting with the all gadget..haha..tapi yang pasty aku nak sangat camera nie..mum kate nanti mumy nak belikan..so sabar jea larh kan..then cousin aku yang tersayang si firdaus (manje) tuh pulak,, dia akan belikan aku camera if aku dapat 8A PMR tahun depan..alarhh..lambat larh manjee..adeq nak sekarang tahu ??? uwaaaa...dia nak belikan camera canon..manea larh aku minat..haha..aku suruh dia belikan nikon jugax..hahaha..aku nie memang ishh...gilea camera..it mean gilea photoshot sangat..suke capture picx..aku tak adea camera fone so aku nak capture picx aku sebat handphone kakaq aku tuh..ahaha..shian dia..bole meletop ituh handphone..i love camera and capture gambar sendiri and also capture gambar orang..huhu
APPLE IPHONE 3GS !
APPLE IPHONE 4 ! (black)

APPLE IPHONE 4 !( PINK )
BLACKBERRY CURVE 8520 !

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!

inie sememangnye gadget yang memang aku nak..MUMYYYY !!!!!!!!.adeq nak larh handphone IPHONE and BLACKBERRY tuh..mumy janjykan dengan adeq nak belikan adeq handphine tuh..due-dua sekali kan mumy ??? OMG ! maybe aku akan jadik orang yang paling bertuah sekali kalau dapat pegang fone tuh..mumyyy..cepad cikit taw taw..adea nak sangat due due fone tuh..nak sesangat..mumy belikan larh ??? mumy da janjy dengan adeq taw..so kena tepati..adeq tak pedulik..adeq nak jugax ea..mesty adea..sebelom adeq naek form3 adea tahu adeq da dapat die-due fone tuh..hehe..adeq nak cepad cepad..adeq nak sangat fone tuh..due-due fone chantex sangat..adeq nak PINK oke ?!! tak mahu color laen..adeq nak PINK PINK PINK tak mahu color laen..mumy sendiri tahu kan adeq suke color tuh..so mumy kena belikan jugax..yeah yeahh !! suke sangat...adea tuh color black ,, white ,, but adeq tak mahu..adeq nak PINK jugax..what matter is it i want that color..NO ANOTHER COLOR ! fullstop oke !

SONY VAIO E-SERIES ! SONY VAIO W-SERIES MINI !

yeahh yeahhh !! selaen mumy belikan aku camera ,, bb and iphone mumy pown akan belikan aku laptop nie..yeahhh..haha..happy nyea..kalaw bole aku nak mintak yang SONY VAIO W-SERIES MINI coz nanti kalaw nak pergi manea manea..sebab dia mini so senang larh kan..nak katekan notebook bukan kowd sebab nie mini beb..laen larh yang normal tuh..kalaw yang SONY VAIO E-SERIES tuh berat larh..susah nak bawak pergi manea manea..kena bawak dengan beg sekali..aiyaaa..hehe..actually aku sebenarny dah adea laptop sendiri..hehe..kecik kecik dah adea laptop sendiri taw..jealous tak jealous tak ?? HAHA ! laptop tuh abang aku and kakaq aku bagy sempena birthday aku yang ke-14 lepas mase bulan 5 ..13.5.2010..memang best sangat taw..hehe..buad birthday party lagy dekad rumah..hehehe..tapy serius aku nak sangat..dari dulue lagy aku minat dengan SONY VAIO .. but aku dapat laptop laen pulax..aiyaaaaa..hehe..tak apea..janjy adea sudda..just wait my lappy another one oke..huhu