30 October 2010


owh saye comel kaa ??

haha..bengong..aku tak secomel makcek awak pown yea..hehehe..last night i clash with my ex-boyfie..i da tak tahan larh dengan dia..call tidak..messeges pown tidak..macam manea tak geram..bukan nak kasik khabar pown kan...tak boleh kea gune fone kawan or what tanye khabarkan..malam tadi send messeges dekat dia pown dia tak balaz..hurmmm..tak care pasal aku kan..so buad apea aku couple dengan kau lame lame..sorry wan..saye kena jugax buad begini..awak jaoh dari saye..awak stay at kl..saye at kluang..saye tak tahu awak buad apea dekad sanea coz saye memang tak tahu routine kehidupan awak dekad sanea..so better kite potoz oke..thankss wan coz you love me..but i can't loving you..thats my reason why i want too clash with you..its enough oke..dulue saye sayang awak..but sekarang tak lagy..juz being frends unlyy oke..

perginye wan lalu datang yang baru kepade ku..aku tak tahu macam manea dia boleh kenal aku..dia kate juz nak kenal dengan lebih rapat..hurmmm..his face look veryy familiar and handsome..huhu..he is sixteen years old..2years old than me..he said he is single..so i think better i knowing him rite..huhu..he saw me at school lazt friday..it mean yesterday larh..hadoooyyy...he wear a baju melayu..coz baru balex solat jumaat larh..hehe..then mase tuh dia dengan shy kawan gadoh aku..hahaha...bodoe larh kau shy..memang bangang..haha..then tetibe aku nampak qylaa..aku teruss tengok dia sebab tyme tuh perhimpunan so kiteorang berkumpul dekad hall school kan..hehe..aku nampak qylaa tengah cakap dengan seseorang but tak tahu siapa..aku pown dah jadik pelix..takkan larh qylaa tuh gilea kowd cakap sorang sorang...then aku nampak budak naek motor pergi dekat qylaa..then aku nampak shy dengan kawan dia..diaorang tengok aku then aku toleh larh belakang...takot dia salah tunjok kea kan..hehhe...then budak budak tuh dah blah aku pown panggel larh qyla.."qylaa asal si shy tuh panggel kau??" then qylaa jawab "kawan shy nak kenal dengan kau..budak yang bawak motor tuh.." ..tyme tuh beb aku gelak doe..hahaha...nak pecah perot pown adea..but kite orang perempuan kena chill..hahaha..sengal sudda..

then aku buad bodoh jea larh kan..aku tyme tuh da pikir bukan bukan...takod dia nak maenkan perasaan aku kea kan....aku nie jenis nye kuad cair dengan mamat handsome..huhu..sengal larh kau neena..aku lempang kang..huh..then malam aku chat dengan shy gune account facebook mumy..haha..ngelat eak aku nie..onn mumy punye but sendiri punye tak mahu onn..hahaha..then aku tanye shy pasal kawan dia tuh..then da bla bla bla aku shy cakap dengan aku nak kea kenal dengan dia..peluang nie..haha..bodoe larh kau shy..haha..aku cakap bole gax juz nak kenal jea kan..then shy da bagitahu name full dia and name short then name ngarut dia lepas tuh shy pown bagi number aku dekat dia..malam dia telefon aku..aku da larh tyme tuh nga lalok..haha..bodoe..jangan pikir bukan bukan bangang..maksod aku tyme tuh kepale otak aku tengah biool sikid..lepas jumpe manje..manje kau bengong ! hahaha..then tetibe adea satu number pelix and number yang aku tak safe dalam fone..aku pown answer call tuh dia tanye name aku sapea..aku tanye balex dia sapea..adea kea patot dia panggel name aku BEDAH ! nie shy larh yang bagitahu..ya allah..bengang tak bengang eak suare aku...SHYYYYY !!!!! kau memang lakhnat doe..siapp kau nanti aku jumpe kau dekat sekolah aku sepak muke kau..memang babai larh kau shy..memang macam perangai SETAN kau tahu tak..tak tahu meyh sinie aku tahukan..HOHO !

lepas tuh mule larh adegan knowing each other me and him..hoho..want too know his name ?? haha..i think youu guys tak payah larh tahu...secret jea..qylaa and shy jea tahu..eh aku dah bagitahu shy kea ??? belom kan..haha...tak apea..nanti aku suroh dia bagitahu ea..huhu..then wee couple..but tak tahu serius kea tidak..aku tengok dia muke macam baek jea..hehe..macam kowd..huhu..tak baek kite berprasangke yang burok burok kankankan ??? hehe..aku tak tahu same adea dia mahu maenkan perasaan aku or nak tengok penilaian diri aku..hurmmmm...kalau aku tahu tuh semua memang aku sepak dia..hahaha...hurmmmm...

byebye wann..

welcome youu..