30 October 2010

huh..kau saked haty dengan aku..weyhh pikir aku heran kea CAPITAL I ! for your information aku lagy saked haty dengan kau..nak tahu sebab apea..sebab kau tuh bajet bagos lebih tahu ! erghhh..aku memang da lame geram dengan kau..owh kau kate kau dah saked haty dengan aku 2kali ea ?? yang aku nie kau tak pikir kea hah ?? aku dah saked haty dengan kau banyak kali..eh kau pikir perasaan kau kea hah ?? kau kate aku HAWT !! eh eh..aku tak pernah rase pown macam tuh..bukan kau kea HAWT !?? dekad facebook macam macam kau tulis at status wall ..then ramai jea yang comment kankankan ??? eh aku tak batak seyh dengan kau..dulue kau selalu suruh datang rumah kau kan..kalau aku tak datang mule larh kau buad perangai nak tak nak member dengan aku..apea pasal ?? sekarang kan kau da rapat dengan CAPITAL A ! kau kan ramai nak...kau kan besties dengan CAPITAL A ! huh..aku tahu larh aku tak sepandai kau kan..semua kau orang nak sebatkan ?? aku pown naek heran larh...apea nak jadik dengan kau pown aku tak tahu...setahu aku kan, aku banyak tolong kau..then apea kau balaz dekad aku hah ?? kau cakap weyh..aku tak rase pown kau reply semua pertolongan aku and aku tak mintak pown semua tuh..kalau kau sedar kan kau tak payah nak heboh kat semua orang pasal aku weyh..hidop kau lebih terok dari aku..aku tahu semua pasal kau taw..maybe adea yang aku tak tahukan..dulue kau apea cerr ?? macam macam kau buadkan sampai 1sekolah tahu pasal kau..yea aku tahu nie semua cerita lamea but kau still tak sedarkan..huh..aku malaz taw nak gadoh dengan kau..kau pinjam folio aku..kalau nak diikodkan aku memang tak mahu bagi kau pinjam..tapi disebabkan perkataan KAWAN so aku bagi larh engkau pinjam..kau nak buadkan untuk pakwe kesayangan kau kan..pakwe kau da buad macam macam dengan kau , kau still couple dengan dia..kau bole tahan eak..huh..kau kate aku rampas orang yang kau sayang ?? bukan kea kau buang dia dulue hah ?? and aku tak terhegeh hegeh pown dekat dia..dia yang datang dekat aku..aku juz jadik kawan dia sahaje..aku selalu mengalah dengan kau..kau adea mengalah dengan aku..aku tak rase macam tuh and tak akan pown..sebab yang aku tahu kau kan selfish..oke maybe aku kate kau selfish and kau akan kate yang kau tak selfish..ituh semua pandangan aku..bagi kau memang laen sebab kau tak tahu penilaian orang terhadap kau..weyhh aku malaz nak cakap banyak..kalau kau fikir aku nie nak ungkit semua nya mungkin betol sebab aku dah tak tahan dengan perangai kau..dekad sekolah kau jea kan nak menang..aku nie dah macam apea asyek mengalah dengan kau..

besties ?? lupekan jea larh weyhh...besties kea..tak rase pown aku weyh..kalau setakat kau nak jadikkan aku kuli kau better kau buad sendiri..adea paham..selama nie aku memang bodo kan..aku ngaku aku tak sepandai kau..elehh..pikir aku heran ?? tak pown..seceott pown tak herann..kau apea apea semua nak orang pegangkan kan...buku kau kalau nak masok lab sains kea, masok bilik kh kea adea jea kan orang suruhan kau..lagi lagi aku..huh..selame nie aku diam jea orang cakap aku kuli kau..kau pikir aku bodoe sangat kea kalau macam tuh..sekarang nie apea apea buad larh sendiri..kau masih adea tangan kaki ...then nak suruh orang buad kan..lupekan jea larh..kalau kau da betol tak adea tangan or kaki or whatever aku rase aku boleh tolong..kau ingat ea..suatu hari nanti adea orang akan suruh engkau buad pekerjaan tuh..aku bukan kate nak meyumpah angkau ea..aku dah malaz dengan kau...fed-up pown adea..huh..sekarang kau dah tak nak layan aku kea ?? aku langsong tak batak dengan bende alarh tuh..yang laen adea yang bole member dengan akukan...sebab diorang better than engkau..aku dah malaz nak cakap apea apea lagy..sekrang kite buad hal masing masing..engat ea kau..aku bukan rampas orang yang kau sayang..kalau kau sayang dia, pergi larh dengan dia..aku tak pernah nak rampas hak orang..paham..kan engkau yang buang dia sebab kau sayangkan pakwe kau..huh..fullstop oke ! its better if i dunno who are you rite ??.huh